Hop til indhold
Anders2023

Andrea Viby Århus kurerede mine tømmermænd

Recommended Posts

Havde en festlig fredag og, som så mange andre tømmermænd i dag. Det skulle der gøres noget ved så skrev til Andrea om hun stadigvæk var i Århus / Viby. Skrev jeg havde lidt tømmermænd og havde brug for lidt omsorg. Hun svarede med en smiley, at hun stadigvæk var her samt havde tid. Så tog bussen derud, som nærmest går lige til døren. Hun virkede glad for, at se mig og vi fik hurtigt afregne.
 
Vi startede ud med lidt nakke og ryg massage til mig meeen vi skiftede halv hurtigt til en 69 er. Blev nødt til, at bede Andrea om, at holde en pause da jeg ikke ville komme alt for hurtigt. Havde bestilt en time og ville gerne hvis jeg kunne "tømmermænd hjælper ikke på det" komme to gange. VI snakker så lidt men jeg begynder hurtigt, at pille ved hendes dejlige bryster og et blowjob er hurtigt i gang og over i missionær stillingen og ret hurtigt rider hun mig og kommer første gang.
 
Mødet var til 9 ud, af 10 mulige stjerner.
Hun er her vist til engang i næste uge og kan klart anbefales.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser virkelig sød og lækker ud, desværre trækker tatoveringerne ned i min bog. Hvis hun havde ingen tatoveringer, kunne du måske overvejes. 

Jeg kan se at du har besøgt Andre flere gange, så du må da være glad for hende ;)

Jeg har også en svaghed for latinas, især lave piger men ikke alt for lavt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yeps har besøgt hende flere gange hun er for mig en, af de piger/damer hvor det bare spiller imellem os. Der er enkelte hvor jeg kommer igen og igen. 

Ja Latinoer de er sku lækre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...