Hop til indhold

Recommended Posts

Der er så smukt ude på landet.
Lidt uden for Hampen findes en attraktion ud over det sædvanlige, nemlig den særdeles velskabte og fantastik søde og imødekommende Emma. Billederne i annoncen er vellignende og helt klar af hende.

https://annoncelight.dk/showad/293150

Vi klikkede fra første færd og havde en fantastisk halv time sammen. Ja, faktisk mere, da ingen af os havde et ur at kigge på, så der gik faktisk mere tid end beregnet og hun havde ingen hastværk overhovedet med at få mig ud af døren igen.

Er man til seriøs GFE og lækre tungekys, går man absolut ikke galt i byen når man besøger Emma. Hun er en ener! Sød, fræk, lidt dominerende og fandens veldrejet.

Man gør sig selv en tjeneste, hvis man også læser tidligere anmeldelser af hende og finder ud af hvad hun godt kan lide. Det bliver det bestemt ikke ringere af!:x

Selv om hendes lokation ikke ligger hvor jeg normalt færdes, skal jeg absolut finde en anledning til at kunne besøge hende igen!

En helt klar anbefaling fra min side!

Redigeret af Snadremanden
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 5 minutter siden:

Man gør selv en tjeneste, hvis man også læser tidligere anmeldelser af hende og finder ud af hvad hun godt kan lide. Det bliver det bestemt ikke ringere af

Det var da egentlig et ret godt råd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 2 timer siden:

Der er så smukt ude på landet.
Lidt uden for Hampen findes en attraktion ud over det sædvanlige, nemlig den særdeles velskabte og fantastik søde og imødekommende Emma. Billederne i annoncen er vellignende og helt klar af hende.

https://annoncelight.dk/showad/293150

Vi klikkede fra første færd og havde en fantastisk halv time sammen. Ja, faktisk mere, da ingen af os havde et ur at kigge på, så der gik faktisk mere tid end beregnet og hun havde ingen hastværk overhovedet med at få mig ud af døren igen.

Er man til seriøs GFE og lækre tungekys, går man absolut ikke galt i byen når man besøger Emma. Hun er en ener! Sød, fræk, lidt dominerende og fandens veldrejet.

Man gør sig selv en tjeneste, hvis man også læser tidligere anmeldelser af hende og finder ud af hvad hun godt kan lide. Det bliver det bestemt ikke ringere af!:x

Selv om hendes lokation ikke ligger hvor jeg normalt færdes, skal jeg absolut finde en anledning til at kunne besøge hende igen!

En helt klar anbefaling fra min side!

Hun er en jeg vil huske resten af livet. når jeg sider på plejehjemmet og tænker tilbage. kommer der ikke så meget mere pga. hendes høje tempo, kan sku ikke blive ved med at følge med,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været i hampen tidligere og besøgt lidt forskellige piger, men aldrig Emma - hun virker på en måde lidt for classy og ikke frække pige i klasse som jeg leder efter. Men det kan da ske man skulle prøve alligevel efter det i har skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDK skrev, for 7 minutter siden:

Har været i hampen tidligere og besøgt lidt forskellige piger, men aldrig Emma - hun virker på en måde lidt for classy og ikke frække pige i klasse som jeg leder efter. Men det kan da ske man skulle prøve alligevel efter det i har skrevet.

Hun er precist det modsat, se at komme afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDK skrev, for 2 timer siden:

Har været i hampen tidligere og besøgt lidt forskellige piger, men aldrig Emma - hun virker på en måde lidt for classy og ikke frække pige i klasse som jeg leder efter. Men det kan da ske man skulle prøve alligevel efter det i har skrevet.

Der tror jeg du tager fejl. Emma er fuldstændig fantastisk:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Emma for anden gang i denne uge. Det var et stykke tid siden jeg sidst havde besøgt hende og tror ikke at hun kunne huske mig. 
 

Anden gang var også en helt fantastisk oplevelse. 
Jeg havde bestilt 45 min. med blow uden. Det var en ægte GFE oplevelse med ægte kys og fuld intensitet. Emma ser fantastisk ud, skide sød og har en fantastisk humor. Jeg er ikke helt skarp på fra tidligere anmeldelse hvad hun godt kan lide. Kan I skære det ud i pap for mig? Please :-)  Så vil jeg da prøve det næste gang  

Jeg oplevede i hvertfald en pige som var helt til stede i legen. Det er nok den bedste eller en af de allerbedste oplevelser hos en glædespige jeg har haft. Det er ikke billigt men til gengæld en virkelig dejlig oplevelser som man ikke glemmer. Generelt synes jeg ofte at jeg er lidt skuffet, når jeg har besøgt en GP.  Jeg har ofte meget høje forventninger eller forhåbninger. Det kan være manglende indlevelse fra pigen, et dårligt sted eller et misvisende billede. Mine bedste besøg har netop været hos Emma og Anja i Hampen og danske DinaG. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 8 timer siden:

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Emma for anden gang i denne uge. Det var et stykke tid siden jeg sidst havde besøgt hende og tror ikke at hun kunne huske mig. 
 

Anden gang var også en helt fantastisk oplevelse. 
Jeg havde bestilt 45 min. med blow uden. Det var en ægte GFE oplevelse med ægte kys og fuld intensitet. Emma ser fantastisk ud, skide sød og har en fantastisk humor. Jeg er ikke helt skarp på fra tidligere anmeldelse hvad hun godt kan lide. Kan I skære det ud i pap for mig? Please :-)  Så vil jeg da prøve det næste gang  

Jeg oplevede i hvertfald en pige som var helt til stede i legen. Det er nok den bedste eller en af de allerbedste oplevelser hos en glædespige jeg har haft. Det er ikke billigt men til gengæld en virkelig dejlig oplevelser som man ikke glemmer. Generelt synes jeg ofte at jeg er lidt skuffet, når jeg har besøgt en GP.  Jeg har ofte meget høje forventninger eller forhåbninger. Det kan være manglende indlevelse fra pigen, et dårligt sted eller et misvisende billede. Mine bedste besøg har netop været hos Emma og Anja i Hampen og danske DinaG. 
 

 

Hanshj skrev, for 8 timer siden:

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Emma for anden gang i denne uge. Det var et stykke tid siden jeg sidst havde besøgt hende og tror ikke at hun kunne huske mig. 
 

Anden gang var også en helt fantastisk oplevelse. 
Jeg havde bestilt 45 min. med blow uden. Det var en ægte GFE oplevelse med ægte kys og fuld intensitet. Emma ser fantastisk ud, skide sød og har en fantastisk humor. Jeg er ikke helt skarp på fra tidligere anmeldelse hvad hun godt kan lide. Kan I skære det ud i pap for mig? Please :-)  Så vil jeg da prøve det næste gang  

Jeg oplevede i hvertfald en pige som var helt til stede i legen. Det er nok den bedste eller en af de allerbedste oplevelser hos en glædespige jeg har haft. Det er ikke billigt men til gengæld en virkelig dejlig oplevelser som man ikke glemmer. Generelt synes jeg ofte at jeg er lidt skuffet, når jeg har besøgt en GP.  Jeg har ofte meget høje forventninger eller forhåbninger. Det kan være manglende indlevelse fra pigen, et dårligt sted eller et misvisende billede. Mine bedste besøg har netop været hos Emma og Anja i Hampen og danske DinaG. 
 

Hvem syndets du er bedst Anja eller Emma ? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt spørgsmål :-)
Jeg har besøgt Emma 2 gange og Anja en gang for et stykke tid siden
Det var en rigtig god oplevelse hos begge piger, som dog er forskellige. 
Begge er super flotte, søde og meget serviceminded. 
Emma er måske lidt mere lige på, hvor Anja starter lidt roligt op og ikke kysser helt så intens igennem. Der bygger man det mere roligt op med Anja. Det tænker jeg dog også man blot kan bede Emma om. 
Jeg kan sgu ikke konkludere hvem jeg synes bedst om. Da jeg er vild med dem begge ;-) og de er på min top 3 sammen med DinaG
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emma er og bliver en Drømmepige !! Fantastisk Flot Sexet Pige og kan Spørge hende omkring påklædning og hvad man har i tankerne !! Uimodståelig Smuk Pige !! Ville selv gerne have været forbi Hampen, men kan se at hun forlader Hampen d. 25 følger med hvornår Hun er tilbage, dejligt at flere finder Emma Fantastisk !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...