Hop til indhold

Advarsel !! Molly Herlufmagle

Featured Replies

Skrevet

Tak. Jeg er lidt nysgerrig på Molly f*ck i HERLUFMAGLE, bare fordi det hele lyder så underligt (annoncen for eksempel, og så det med Herlufmagle).

Hvad var der galt, sådan mere præcist? Det er jo ret normalt at billederne ikke stemmer, desværre.

Jeg har intet imod Herlufmagle, det er bare lidt forbløffende at en GP lige vælger at slå sig ned der, tænker jeg.

Skrevet
  • Author

Hun var MEGET stor også lugtede hun ikke særlig godt fra de nedre regioner. Og det eneste det gik ud på for hende var at få en ud af døren hurtigts muligt men jeg ville også bare afsted i en fart. Har aldrig haft dårligere oplevelser med en GP

Skrevet

Altså - hun kalder sig Molly XXL! Det er da ærligt, og man kan da også fornemme ud fra billederne, synes jeg.

Hastværket og den ærlige odør er dog ikke beskrevet.

Skrevet
Panda skrev, for 15 timer siden:

Jeg har intet imod Herlufmagle, det er bare lidt forbløffende at en GP lige vælger at slå sig ned der, tænker jeg.

Der har skam været aktivitet der de sidste par år sådan lidt on off

Der har været et par yngre og slankere modeller tidligere, men nåede ikke besøg da de var aktive. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.