Guest Vega Skrevet 19. April Så lykkedes det med at få Chili og Wiky i en times tid et par gode piger men alt for meget snak og griner Wiky snakker og snakker og Chili griner heletiden så sjoveren har sgu svært ved at stå oprejst. Har nu prøvet dem hver for sig og begge sammen Men Wiky er nu den bedste syntes jeg og bedst alene go weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 19. April @Vega har du et link til de to dejlige damer? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 23. April Går ud fra det er denne Chili. : https://annoncelight.dk/showad/397339 Viky kunne jeg også godt tænke mig at se et link på ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 23. April Ja det vil jeg også gerne hører lidt mere om. Hvem er Vicky? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vega Skrevet 28. April Hej kan se jeg har stavet hendes navn forkert det er Vicky HUN er lidt rødhåret stører bryster end Chili og en go bagdel også lidt stører Hun snakker meget, og var i Horsens sammen med Chili det var der jeg var sammen med dem Ha ikke kunnet finde hendes annonce har ledt lidt på annoncelight har nu heller ikke kunne finde Chili de sidste par dage Men at beskrive hende så er hun flot go krop Flot Thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg