Jambajamba 129 Skrevet 18. April, 2024 Her kommer en anmeldelse af mit besøg her til aften . http://www.seductiongirls.dk/pigerne/pandora/ booking gik fint og nemt! ankommer og henvist til værelset . pandora kommer ind…. OG………! sikke en fest og glæde der gik igennem kroppen på mig. hun er vanvigtigt lækker ! Hendes type er der ikke mange af. Hvor gør hun det godt !!! perfekt numse! - tight perfekt sili boobs! Slim med gode former ! jeg bestilte dildo til mig i røven og håndjob. samt kysse hende i røven ( det var for lækkert , glemmer jeg aldrig !) god berøring og godt touch af dildoen og handjobbet til mig.! bagefter snakkede vi kort om mig. Hun spurgte sødt og nysgerrigt ind mig… og sikke en cutie og ligge med… kan helt klart anbefales !!!! det er ikke sidste gang jeg skal besøge hende… / :) 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FookMiFookYu 270 Skrevet 20. April, 2024 http://www.seductiongirls.dk/pigerne/pandora/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Serviceboy 13 Skrevet 21. April, 2024 Hun er super sprød ja!! Skal også besøge hende på torsdag! Hun er en ener! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PåFarten 0 Skrevet 28. Juni, 2024 Vil starte med at understrege at jeg er helt indforstået med at mange af pigerne får redigeret de mest åbenlyse kendetegn væk pga diskretion, men når der ikke er én eneste tatovering at finde på hendes ( Pandoras ) krop, og hun skriver så fint at hun er overtusset, så vil jeg hellere forhøre mig herinde end at begynde at spørge hende selvmord fare for at hun måske misforstår min hensigt, og i værste fald at jeg lyder dømmende (!!). Men er det den der klassiske billige “køkken tatoveringsgut” der har været igang, eller er det lavet med stil, og vigtigst af alt ……. Er hun tatoveret i ansigtet og på hals ? Jeg må indrømme at det for mig ikke er GO hvis det er de der klassiske hurtigt dårligt lavede tatoveringer hist og her, og især hvis det er ekstremt i ansigtet, jeg har svært ved at abstrahere fra det, hvilket vil være synd og skam når/hvis jeg skal betale for en oplevelse med en ellers meget indbydende kvinde. Har fundet billede der måske kan hjælpe på forståelse af hvad jeg mener, for jer der har besøgt hende. venstre GO, højre NO. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
håndværker fyr 17 Skrevet 2. Juli, 2024 Vi mest overe i venstre side, ved også hun er ved eller har fået fjernet noget af det ☺️ tusserne er blandet, noget har kun selv lavet da hun selv har arbejdet som tatovør for en periode, andet er professionelt og 3. Er noget en eller anden har lavet i en køkken koger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snoopy007 65 Skrevet 2. Juli, 2024 Tatoveringer på en dejlig kvinde er vel som grafitti på Ferrari/Lamborgini eller tilsvarende biler. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 129 Skrevet 6. Juli, 2024 Venstre som et go. hun har tusser. Men hvis man godt kan lide tattoo’s vil jeg mene alle kan være med ift tattoo’s hun har stilen. Og kan bestemt bære dem alle sammen ! Det spiller Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Serviceboy 13 Skrevet 12. Juli, 2024 Men ligemeget nu for Pandora er stoppet :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 129 Skrevet 12. Juli, 2024 Er hun stoppet? kun på SG eller i branchen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 12. Juli, 2024 Jambajamba skrev, for 1 time siden: Er hun stoppet? kun på SG eller i branchen ? Pandora er stoppet helt i branchen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
håndværker fyr 17 Skrevet 3. Maj Seductiongirls skrev, den 12.7.2024 at 23:10: Pandora er stoppet helt i branchen. Øv havde virkelig håbet mig og kæresten skulle prøve at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg