Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var lidt splittet over denne anmeldelse.

Først og fremmest så er der rigtig meget positivt påpege.

Hun er super sød, meget flot med lækre ben, dejlige bryster og meget lydhør med de fleste ting man har lyst til. Så både det fysiske og personlige er helt klart på plads. 

 

Nogle af billederne virker af ældre dato, men der er også der andre som helt nye(selfies). Det ændrer dog ikke på, at hun er meget attraktiv.

Hun leverer et nydelig øko-blow.


Generelt set er det en rigtig god oplevelse, og man kan godt mærke at hun prøver at gøre det godt for en. Men for mig så var det en deal breaker, at hun ikke kysser med tunge. Hun skriver at det er hygiejne spørgsmål, men opfattelse er snarere at det er spørgsmål om kemi.

Jeg føler ikke at jeg decideret havde dårlig kemi, men bare ikke god nok til at hun kysser med tungen. Det er for mig en deal breaker, så jeg kommer ikke igen. Især fordi jeg på forhånd havde meldt ud, at dette var en deal breaker for mig. Og jeg spurgte endda før vi gik igang, og det virkede ikke til at være et problem. Men under seancen undgik hun det konstant. - Min hygiejne er ikke et problem…

Så ja, jeg kommer desværre ikke igen.

 

MEN bare fordi, at jeg ikke kommer igen. Så vil jeg ikke på nogen måde sige at man ikke skal besøge hende, hvis ikke tungekys er dig eller vigtigt, så er hun absolut besøget værd og super sød og imødekommende. Og jeg vil næsten påstå, at det sikkert er en af dem man kun får det bedre med besøg efter besøg.

 

Pigen: 8/10

https://nympho.dk/n17169/5970/lorena-new-hot-goddess-in-town/
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fair og afbalanceret anmeldelse, som ikke får mig til udgå hende og kun informere mig om hvad jeg kan forvente eller ikke forvente.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...