Koreaneren 68 Skrevet 18. April, 2024 Hey EG, I går trængte jeg til og besøg en lækker GP! Jeg søgte Annoncelight tyndt og fandt Alejandra https://annoncelight.dk/showad/366338 Kontakten foregik på sms og der var hurtig respons og vi blev enig om et tidspunkt. Hun holder til tæt på ARoS museum så parkering burde være muligt for dem som finder det nødvendigt. Jeg ankom til stedet, det ligger i en baggård og er knap så diskret men hvis man er hurtig er det ikke et problem. Jeg ankommer til stedet og bliver taget imod af en kvinde som har nogle dejlige former. Vi aftaler servicen og starter ud med en massage. Selve akten vil jeg ikke komme så meget ind på andet end at hun yder virkelig god service! Jeg fik både bad før og efter, og er klart et af mine bedre besøg hos en GP. Hun sutter som en drøm, brysterne er hjulpet men de er dejlige bløde og hendes røv er skøn! Hun er kun her ugen ud, så hvis I vil have chancen med hende skal I være hurtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rakam den røde 42 Skrevet 19. April, 2024 (edited) Tilføjelse til anmeldelsen. Jeg har også været omkring Alexandra. Det koreaneren beskriv passe meget godt med min oplevelse. Bestemt en af de bedre oplevelser jeg har haft . Hun er utrolig sød og nemt at have med at gøre. Dog lige et godt råd, til dem af jer der gerne vil besøger hende, for hun er et besøg værd. Det er jo nok et gængs råd kan man sige, men det er det som skubber oplevelsen op på en 10'er her. A) Sørg for at fortælle hvad du gerne vil have inden du kommer (så har hun lagt en plan). B). Ved hende her, der får du bare super meget ud af at bruge 3-4 min. På smalltalk / små pjatte/ skabe lidt relation. Så er der gode chancer for en top oplevelse Redigeret 19. April, 2024 af Rakam den røde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg