Hop til indhold
bigbooblover

Bee Wellness, Rødovre (nystartet klinik)

Recommended Posts

Netop hjemkommet fra ovenstående klinik, som er åbnet her for nylig bliver jeg nødt til at dele min erfaringer med jer.

Det er nogle år siden jeg sidst besøgte en thaiklinik og på det tidspunkt var Dokkum thaimassage i Glostrup mit stamsted. Har man fået massage hos Dokkun ved man hvad en god thaimassage er.

Besøget starter skidt, men det skal vise sig at blive værre endnu. Jeg havde lavet en aftale kl 19.00 og troppede op på stedet ca. 10 minutter før. Blev vist ind af telefondamen (tror jeg), som beklagede at min massør var optaget de næste 30 minutter. Nå, men jeg ville gerne vente.

Efter 5 minutter hentede hun mig dog igen og viste mig ind i et ekstremt lille lokale med en madras på gulvet. Inden jeg trådte ind i lokalet og afklædte mig burde jeg være gået, men det gjorde jeg ikke. Da jeg havde lagt mig lå mit hoved 5 cm fra muren og venstre side af min krop ligeså. På min højre side stod en række puder foran en kommode og her stod så videoovervågningen af stedet.

Telefondamen gik igang og fortalte mig at jeg ville blive masseret af den unge pige når hun var færdig og om ikke det var "exciting". Allerde her begyndte hun at forsøge at sælge ekstra ydelser, dog ikke specifikt men hentydningerne var klare. Mens hun masserede mine ben kunne jeg høre kunden ved siden af bede om at få finger, og kort tid efter kunne jeg høre tung stønnen. Lækkert ikke!

En 5-10 minutter efter kom der er par larmende herrer der talte arabisk og telefondamen måtte flere gange bede dem om at dæmpe sig.

Nu røg jeg så ind i det rigtige massagerum, men en briks! Juhuu! Jeg fik en ny massør og efter at have hostet og hakket er par gange hældte hun olie på og begyndte at massere. Planløst og godt med olie og tydeligvis ikke hendes spidskompentence. Så seriøst ringe massage har jeg aldrig fået. Da jeg blev om at vende mig kunne jeg pludselig høre et æggeur tikke afsted. Er det virkelig nødvendigt?

Da vi var ved vejs ende spurgte hun om jeg havde lyst til noget ekstra som jeg takkede nej til. Jeg satte mig op og hun masserede min ryg, nakke skuldre lidt inden hun klaskede mig hårdt i nakken med sine hænder. Normalt meget dejligt, men hende her slog mig decideret og det var ikke behageligt. Igen, aldrig noget jeg har prøvet.

Jeg trak i tøjet, men inden jeg nåede det var den yngste pige hende i døren og spørge om jeg ikke havde lyst til noget ekstra, f.eks. en B2B. Takkede igen nej og sagde måske næste gang, og forlod klinkken. På vej hen mod døren fik jeg lige et par ord med på vejen om at hun ville vente på mig og den B2B.

Hold jer væk hvis i ønsker en seriøs og god massage er min anbefaling. Ønsker i sjov med pigerne er i derimod kommet til det rette sted vil jeg påstå.

Bliver nødt til at gå på en anden klinik i morgen, for jeg har ikke fået afhjulpet mine spændinger i nakke, skuldre og ryg.

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=18998

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været på Bee Wellness for anden gang

og har haft en helt anden oplevelse.

Jeg fik først en gang thaimassage fordi jeg har ondt i ryggen, og det var rigtigt godt

Der efter fik jeg B2B med en ung pige og det var også super :-P så alt i alt har jeg været

rigtigt godt tilfreds med Bee Wellness

Bubber3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...