Hop til indhold
Slowman

Sensuel erotisk tantra hos mig Sabina

Recommended Posts

Annoncen er jo tillokkende  https://annoncelight.dk/showad/393645

For er par måneder siden en annonce der tiltrak sig min opmærksomhed. Det lød virkelig dejligt. Noget for en nybegynder. Før jeg fik gjort noget ved det flyttede pige til andre dele af landet og blev uaktuel.

 Nu var hun så på Fyn. Jeg havde i mellemtiden læst et par anmeldelser - og det lød ikke så godt. En anden pige, som ikke anede hvad Tantra er. Dårlig kommunikation mellem den man bestiller hos og pigen der skal levere service.

Nå, men jeg tænkte, hvor ringe kan det være, så jeg bookede en tid, nysgerrig efter at se hvad det var.

Jeg aftalte Tantra massage og afslutning med 69+ Lingam massage og bj 45 min. Prisen var 1400 kr og blowjob kunne være uden kondom.

Ankom i god tid og blev lukket ind af “en anden pige” end hende i annoncen, men jeg havde tagen min pille og hun så sød og dejlig ud. Slank, lækker og nok omkring 30 år og jeg var jo ikke overrasket, så vi kørte på.

Tøj af og på maven. Efter 10 minutter med noget jeg ikke vil kalde massage, men lidt berøringer, mente pigen at lillemand var blevet stor nok (det var den også) så jeg skulle vende mig og så kom der gummi på. Og så skulle der kneppes (ikke aftalt). Først med hende ovenpå, så doggy, så missionær. Det var jo hyggeligt, men ikke lige det jeg havde tænkt. Så bad jeg om bj og 69, men det var hum ikke meget for. Lidt mærkeligt, synes jeg. Hun havde en smuk mørk fisse med mørkt behåring. Det kan jeg godt lide, så jeg pressede lidt på. Så fik jeg lov, men hun ville lige tørre sig først. Da jeg smagte på hende forstod jeg at hun før showet havde smurt sig med noget der smagte bittert - ikke godt. Og bj var med kondom!

Nå, så måtte det jo blive hj. Tror ikke hun ved hvad Lingam massage er. Det lykkedes hende at bringe mig næsten til orgasme før hun stoppede. Så spurgte hun om jeg ville i bad. Jeg sagde at jeg ville have håndjobbet gjort færdigt og med lidt flytten på hende og en hånd på mit mellemkød og anus, lykkedes det også ret hurtigt.

Hun spurgte igen om  jeg ville i bad. Der var kun gået 25 minutter, hvilket jeg påpegede. Stemningen var vist ved at være lidt ødelagt. Så selv om hun lidt modvilligt tilbød lidt mere massage fortalte jeg hende, hvad jeg faktisk havde bestilt og at jeg ikke var helt tilfreds og stoppede nu.

Lesson learned. Det er meget, meget langt fra beskrivelsen i annoncen og det var slet ikke hvad vi havde aftalt. Pigen forstod vist ikke ret meget Engelsk og intet dansk. Men det levede helt op til de anmeldelser jeg havde læst:D

 

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, 1 time siden:

Annoncen er jo tillokkende  https://annoncelight.dk/showad/393645

For er par måneder siden en annonce der tiltrak sig min opmærksomhed. Det lød virkelig dejligt. Noget for en nybegynder. Før jeg fik gjort noget ved det flyttede pige til andre dele af landet og blev uaktuel.

 Nu var hun så på Fyn. Jeg havde i mellemtiden læst et par anmeldelser - og det lød ikke så godt. En anden pige, som ikke anede hvad Tantra er. Dårlig kommunikation mellem den man bestiller hos og pigen der skal levere service.

Nå, men jeg tænkte, hvor ringe kan det være, så jeg bookede en tid, nysgerrig efter at se hvad det var.

Jeg aftalte Tantra massage og afslutning med 69+ Lingam massage og bj 45 min. Prisen var 1400 kr og blowjob kunne være uden kondom.

Ankom i god tid og blev lukket ind af “en anden pige” end hende i annoncen, men jeg havde tagen min pille og hun så sød og dejlig ud. Slank, lækker og nok omkring 30 år og jeg var jo ikke overrasket, så vi kørte på.

Tøj af og på maven. Efter 10 minutter med noget jeg ikke vil kalde massage, men lidt berøringer, mente pigen at lillemand var blevet stor nok (det var den også) så jeg skulle vende mig og så kom der gummi på. Og så skulle der kneppes (ikke aftalt). Først med hende ovenpå, så doggy, så missionær. Det var jo hyggeligt, men ikke lige det jeg havde tænkt. Så bad jeg om bj og 69, men det var hum ikke meget for. Lidt mærkeligt, synes jeg. Hun havde en smuk mørk fisse med mørkt behåring. Det kan jeg godt lide, så jeg pressede lidt på. Så fik jeg lov, men hun ville lige tørre sig først. Da jeg smagte på hende forstod jeg at hun før showet havde smurt sig med noget der smagte bittert - ikke godt. Og bj var med kondom!

Nå, så måtte det jo blive hj. Tror ikke hun ved hvad Lingam massage er. Det lykkedes hende at bringe mig næsten til orgasme før hun stoppede. Så spurgte hun om jeg ville i bad. Jeg sagde at jeg ville have håndjobbet gjort færdigt og med lidt flytten på hende og en hånd på mit mellemkød og anus, lykkedes det også ret hurtigt.

Hun spurgte igen om  jeg ville i bad. Der var kun gået 25 minutter, hvilket jeg påpegede. Stemningen var vist ved at være lidt ødelagt. Så selv om hun lidt modvilligt tilbød lidt mere massage fortalte jeg hende, hvad jeg faktisk havde bestilt og at jeg ikke var helt tilfreds og stoppede nu.

Lesson learned. Det er meget, meget langt fra beskrivelsen i annoncen og det var slet ikke hvad vi havde aftalt. Pigen forstod vist ikke ret meget Engelsk og intet dansk. Men det levede helt op til de anmeldelser jeg havde læst:D

 

Så er hun slettet på min favorit liste :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en mistanke fra mange anmeldelser herinde at 99,999999 af alle Tantra og Lingam annoncer (åvenlyst) er pure opspind men blot et trick ift synlighed i en skov af annoncer. 2-3 af dem er tydeligt løgnere med danske flag og navne selv om de ikke kan et kvæk dansk (bla Sanne). Memo om aldrig at stole på netop de 2 ord eller i hvert fald se diploma inden betaling....enhver kan jo påstå man er det ene og det andet :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man ikke gider søge men slår hovedet fra uden at checke noget som helst, lyder meget nok tillokkende.....

Sabina 

Sanne

Var vist et par flere med 'danske navne' og 'tantra' = fup og fidus!

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, for 6 minutter siden:

Når man ikke gider søge men slår hovedet fra uden at checke noget som helst, lyder meget nok tillokkende.....

Sabina 

Sanne

Var vist et par flere med 'danske navne' og 'tantra' = fup og fidus!

Prøv at læse mit indlæg igen. Jeg havde læst anmeldelser - også den du viser. Ville bare lige teste om det kunne passe. Det kunne det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skam læst det men udover det er fint at tage det afslappet, så virker det da fjollet at tage hen til så åbenlyst snydende krejlere. Men man forstår at alle slags snydere, svindlere, scammere, menneskehandlere mm kan fortsætte, når der altid er liiiiige 1 eller 10 eller 10000 nye, der skal 'se hvad det er eller om det nu kan passe' :D<_<

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lidt øv oplevelse så .. jeg synes man burde gå igen hvis man ser at det er en anden pige . Så kan det være de kan lære at bruge deres eget billede på profilen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 1 time siden:

En lidt øv oplevelse så .. jeg synes man burde gå igen hvis man ser at det er en anden pige . Så kan det være de kan lære at bruge deres eget billede på profilen 

Ja, nu havde jeg jo besluttet at lave lidt research. Der skete jo ikke noget særligt ved det. Jeg vidste jo hvad jeg kunne forvente.

Det var jo iøvrigt rigtig synd for den søde pige, der gjorde sit bedste i en “umulig” situation. Hun anede jo ikke hvad der står i annoncen og hvad der var aftalt. Ikke hendes skyld formentlig.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der og kan kun give dig ret, desværre. Jeg så ikke din anmeldelse før jeg havde været der. Pigen er pæn og sexen er fin men det var ikke det som jeg havde forventet/bestilt. Jeg bliver skuffet når vi skriver sammen på dansk og når man så mødes kan pigen dårligt snakke engelsk. Men så blev man det klogere/fattigere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
lilleoghurtig skrev, 1 time siden:

Jeg har også været der og kan kun give dig ret, desværre. Jeg så ikke din anmeldelse før jeg havde været der. Pigen er pæn og sexen er fin men det var ikke det som jeg havde forventet/bestilt. Jeg bliver skuffet når vi skriver sammen på dansk og når man så mødes kan pigen dårligt snakke engelsk. Men så blev man det klogere/fattigere...

Det er synd også fordi pigen jo faktisk er sød, sexet og gerne vil levere, bare ikke det der er annonceret med og bestilt. Hun gør jo meget for at give det hun tror man vil have - sex i forskellige stillinger og andet. Bare slet ikke Tantra, 69 og bj uden, som jeg havde bestilt. Mest ærgerligt var det næsten at hun har en skøn mørk og dejlig behåret fisse, som desværre var smurt med noget bittert smagende glidecreme. Virkelig et turn off.

Man får lyst til at gøre noget ved de skruppelløse bagmænd. Jeg skrev selvfølgelig til ham, med min kritik, men det svarede han ikke på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...