Hop til indhold

Recommended Posts

Hvornår er profilen lavet? 

Hvad dato er det i dag?

https://annoncelight.dk/profile/Dreams+'xx

Prøv at søge på fotos på flere sider eller evt selv at kontakte hende og høre om du kan få et foto (dog aldrig nogen garanti).

Søg evt tlfnr og se om der er hit på nr eller det giver en adresse, du evt kan søge herinde, hvis det fx er en tidligere ringe anmeldt snydested.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt denne smukke unge pige

Blev mødt med smil og en sød velkomst.

Billeder er  rigtige.

Jeg købte 30 min.

Vil anbefale denne smukke pige. 

Kommer sikkert igen til hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars M skrev, den 19.4.2024 at 12:26:

Har lige besøgt denne smukke unge pige

Blev mødt med smil og en sød velkomst.

Billeder er  rigtige.

Jeg købte 30 min.

Vil anbefale denne smukke pige. 

Kommer sikkert igen til hende

 

Det var da sjovt. Jeg besøgte henne i Vejle da hun var der. Og det var ihverfald ikke henne på billederne.... havde svær ved at vurdere hendes alder... men den var ikke tæt på 19 år. Og nu var det ikke fordi at hun er tyk. Men hun havde ihvertfald ikke denne flade mave som henne på billedet har... hun vil såment få kunder i butikken hvis hun lade hendes egne billeder op.... men hun er ikke i nærheden af at ligne henne på billederne.... desværre 

Redigeret af Løsning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest polleplet

Kan du fortælle lidt mere om hende? er der indlevelse el er hun en død sild. Må man røre og kan du fortælle lidt om hendes priser evt. hvad det koster uden gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den 19.4.2024 at 09:01:

Stærkt fundet  - nogle gange zoomer foto tyveknægtene ind og tager udsnit af fotos eller finder dem fra lukkede fora mm

Lars M skrev, den 19.4.2024 at 12:26:

Kommer sikkert igen til hende

Så afslører man jo også sig selv med google translate :D 

Eneste uvished er om "rumænske Lars" har været i Danmark I så mange år,  trods den helt nye profil, at han ved, Lars er et ganske brugt navn I Danmark....

En del af Rumænerkartellet nok. Der opererer I hele jylland og sjældent bruger ægte fotos. 

Case closed 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...