Hop til indhold

Masker og tætsluttende bondage

Featured Replies

Skrevet

Jeg håber I kan hjælpe med anbefaling til en Domina eller alternativt en Master, der har masker og tætsluttende bondage som en af sine Kinks.   
Det er er masker i den mere klaustrofobiske ende, og eksempelvis lædersoveposer eller mumificering jeg søger.  
Håber på nogle gode anbefalinger. 
Nb gerne i den nordlige del af Jylland, men hele landet har interesse. 

Skrevet

Det nærmeste sted jeg kender og selv har besøgt - flere gange - er VillaBella, som ligger i Odense

www.villabella.dk

De to erfarne damer på stedet har ikke bare en i mine øjne  fantastisk udstråling, erfaring og forståelse for emnet, de har også et helt f-kin hus til at bakke det op - og en garderobe der kan gøre enhver besøgende svimmel.

Der er masser af anmeldelser af både Illona og Sandy herinde. Og de HAR en bænk i kælderen hvor jeg har ligget flere gange pakket ind i en læder"sovepose".

Tag turen til Odense - jeg tror ikke du vil fortryde det.

Skrevet
  • Author
Madame Helene skrev, for 18 timer siden:

Hej 

jeg har også det du søger både masker, lædersovepose, bondage og en masse andet 

hilsen helene 

[email protected]

Tak for dit svar Madame Helene

Det lyder meget spændene. 
Jeg har sendt dig en mail.  

Hilsen Michael

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.