Bertil68 179 Skrevet 18. April I Wish …:-) jeg har set en del annoncer ovre fra djævleøen omhandlende GB’ med flere piger . Det mangler vi lidt (meget) her i det jyske .. Så skulle nogen få stablet et sådanne arrangement på benene , sign me up Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 433 Skrevet 4. Maj Er ved at se om jeg kan finde rette gp til at deltage sammen med mig ved et af mine arrangementer 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guffeguffe 4 Skrevet 27. Juni Gangbang-milf skrev, den 4.5.2024 at 17:31: Er ved at se om jeg kan finde rette gp til at deltage sammen med mig ved et af mine arrangementer Hejsa. Uhhhhh det kunne være fantastisk. Glæder mig til at lege med dig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 1. Juli Bertil68 skrev, den 18.4.2024 at 07:19: I Wish …:-) jeg har set en del annoncer ovre fra djævleøen omhandlende GB’ med flere piger . Det mangler vi lidt (meget) her i det jyske .. Så skulle nogen få stablet et sådanne arrangement på benene , sign me up Enig, det er herlig oplevelse. Man knepper en pige mens hun har en pik i munden, bagefter en anden. Fisser er lige så foskellige som pikke. Når du er slap, er det fedt med en grådig pigemund til at gøre dig kampklar igen. I pausen ser du dine hulbrødre kneppe frækkertene og tilsidst er alle smurt ind i sved, glidecremeog fissesaft. Ved CPGB er i også sølet til i sperm. Alle er glade og trætte. Efter sidste GB kunne jeg næsten ikke vakle ud til bilen og kneppemusklerne var ønme flere dage efter. I må få stablet noget på benene. mvh OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg