Hop til indhold
Suppah

Carmen (Polish Girl) Viby/Aalborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/400526

Ville lige lave en bette anmeldelse nu hvor man ikke kan sove alligevel.!

Sidste gang Carmen var i Aalborg for nogen uger siden. Havde jeg den gode fornøjelse at besøge hende.

Havde bestilt Megafransk og wauw sikke da en omgang.! Efter man blev godkendt i gennem spionhullet i døren blev jeg lukket ind :D Blev mødt af den frækkeste letpåklædt kvinde. Hold kæft et syn for guderne! Hun har den frækkeste krop og de mest bløde frække bryster som sidder lige som de skal.!

Først lige en tur forbi bruseren også ellers i gang. Hun sutter til den helt store guldmedalje imens hun frækt har øjenkontakt. Ikke noget mekanisk eller kedeligt blow. 

Hun fortjener helt sikkert en konge anmeldelse helt sikkert den frækkeste GP jeg har mødt indtil videre. 

Det eneste minus var at der var en anden GP i lejligheden og han fik ihvertfald hele turen også da jeg gik fra bruseren ind til Carmen :D 

Pigen 10/10

Stedet 8/10

Besøger hende helt sikkert igen når hun kommer tilbage til Aalborg!

Nåå ja billederne retfærdiggøre slet ikke hvor fræk og lækker hun er i real life :D 

Redigeret af Suppah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...