Hop til indhold

Real Alisa

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Alisa et par gange. Dels på Frederiksberg dels på Bryggen.

Hun er en rigtig køn ungarsk kvinde. Alder passer meget godt.

Hun er sød og nem at tale med.

Hendes krop er af en anden verden. Stram og fitnesstrænet mave. Lækker røv og med helt tilpas håndtag - og meget flotte ægte bryster i en perfekt mellemstørrelse.

Hun giver en rigtig fin masage. Et virkelog godt handjob, hvor man bliver pirret med bryster og krop undervejs. Hun er også rigtig god til at forkæle både pik og boller samtidig undervejs.

Sexen er rigtig god. Jeg må dog tilstå jeg ikke holder længe, når vi først er kommet dertil.

Hun har også en veninde Norah - og de tilbyder duo:) måske det skal prøves næste gang. Ellers er Alisa virkelig så stor en fornøjelse at besøge, at det kunne være hun blot skal besøges to gange, i stedet for at bruge budgettet på en duo;)

Skrevet

Jeg var sammen med hende første gang i 2020. Dengang konstaterede jeg at hun havde den lækreste krop jeg havde set til dato.

/B

Skrevet
Vildsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Der er en anden url længere oppe i tråden, så nej.

Men det kan også sluttes af, at trådens Alisa omtales for sine ægte bryster, hvor hende der har den type, der ikke ændrer form, når hun ligger på ryggen.

Det er dog let at blive snydt, når de begge kalder sig "sexy Alisa".

Skrevet
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Der er en anden url længere oppe i tråden, så nej.

Men det kan også sluttes af, at trådens Alisa omtales for sine ægte bryster, hvor hende der har den type, der ikke ændrer form, når hun ligger på ryggen.

Det er dog let at blive snydt, når de begge kalder sig "sexy Alisa".

men linket der henvises til er ikke aktivt - https://nympho.dk/n3111/1516/sexy-alisa-100-real-massage-or-fun/ 

Skrevet
Vildsvinet skrev, Lige nu:

men linket der henvises til er ikke aktivt - https://nympho.dk/n3111/1516/sexy-alisa-100-real-massage-or-fun/ 

Det viser stadig profilbillede, så den er ikke slettet. Jeg er lidt usikker på om du tror jeg gætter mig frem, når du svarer sådan? Trådens Alisa er ikke en man tager fejl af, hvis man har lidt patina ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.