Hop til indhold

Recommended Posts

Var i går forbi top thai

havde ringet først og lavet en booking med IpIp

da jeg kom var det, (det  sædvanlig IpIp er her ikke i dag). tag en anden pige.  IpIp er syg i fissen  fortalte Kate 

Jeg gik igen det tog de ikke så pænt.

jeg fandt IPIP i dag  Good Massage Good Service By Ip Ip  ID #68476

 

Var forbi i dag fortalte hende hvad de sage i søborg  Hun blev gal men var glad  for hun er kommet væk fra søborg 

hun leverer som altid tak IpIp 

leverer

Pas godt på hende 

Redigeret af Ja da

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ja da skrev, for 9 timer siden:

Var i går forbi top thai

havde ringet først og lavet en booking med IpIp

da jeg kom var det, (det  sædvanlig IpIp er her ikke i dag). tag en anden pige.  IpIp er syg i fissen  fortalte Kate 

Jeg gik igen det tog de ikke så pænt.

jeg fandt IPIP i dag  Good Massage Good Service By Ip Ip  ID #68476

 

Var forbi i dag fortalte hende hvad de sage i søborg  Hun blev gal men var glad  for hun er kommet væk fra søborg 

hun leverer som altid tak IpIp 

leverer

Pas godt på hende 

Ja hun er flyttet derfra, men de det meget kendt at de er langsom til at opdatere med dem, der er på stedet, og hvis de ikke gået hver til sit på bedste kår, kan der godt være intern fnidder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint nok de har intern fnidder, men hvis Top thai siger "Ja hun er her kom bare" og når man ankommer siger "Nej hun er her ikke og hun er i øvrigt syg i fissen" så er det ikke internt mere, så er det groft spild af tid og giver bare dem selv et dårligt navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes ikke man kan kalde det intern fnidder når de blander kunder ind i det 

jeg har kommet hos Helen i 6 år der har aldrig været så dårlig stemning som der er nu. jeg kommer der ikke mere

og kan kun sige det slader der kommer der fra, er der ikke hold i ......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...