Hop til indhold

Recommended Posts

Ingen kommunikation eller tilstedeværelse. Men hun har lækker petit krop med en dejlig fisse. Jeg kom hurtigt, så gik før mine 30 minutter var gået. :wink: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PK-DK skrev, for 46 minutter siden:

Ingen kommunikation eller tilstedeværelse.

Lyder som om pigen ikke er her helt af egen fri vilje - og måske beholder bagmændene alle de penge hun kan tjene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Lyder som om pigen ikke er her helt af egen fri vilje - og måske beholder bagmændene alle de penge hun kan tjene.

Det håber jeg ikke. Hun kan intet engelsk, så det er svært at bruge sin normale situationsfornemmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PK-DK skrev, for 18 timer siden:

Ingen kommunikation eller tilstedeværelse. Men hun har lækker petit krop med en dejlig fisse. Jeg kom hurtigt, så gik før mine 30 minutter var gået. :wink: 

Tak for svar, selv om der ingen kommunikation var, fik du de aftalte service? og var det til at aftale med hende nu med de manglende engelsk kundskaber 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kollsson skrev, for 4 timer siden:

Tak for svar, selv om der ingen kommunikation var, fik du de aftalte service? og var det til at aftale med hende nu med de manglende engelsk kundskaber 

Der var kun aftalt tid over sms, så det var simpelt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...