kollsson 1 Skrevet 17. April Hej er der nogen der har erfaring med hende https://annoncelight.dk/showad/390905 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PK-DK 6 Skrevet 17. April Ingen kommunikation eller tilstedeværelse. Men hun har lækker petit krop med en dejlig fisse. Jeg kom hurtigt, så gik før mine 30 minutter var gået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 17. April PK-DK skrev, for 46 minutter siden: Ingen kommunikation eller tilstedeværelse. Lyder som om pigen ikke er her helt af egen fri vilje - og måske beholder bagmændene alle de penge hun kan tjene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PK-DK 6 Skrevet 18. April Jernsvinet skrev, for 11 timer siden: Lyder som om pigen ikke er her helt af egen fri vilje - og måske beholder bagmændene alle de penge hun kan tjene. Det håber jeg ikke. Hun kan intet engelsk, så det er svært at bruge sin normale situationsfornemmelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kollsson 1 Skrevet 18. April PK-DK skrev, for 18 timer siden: Ingen kommunikation eller tilstedeværelse. Men hun har lækker petit krop med en dejlig fisse. Jeg kom hurtigt, så gik før mine 30 minutter var gået. Tak for svar, selv om der ingen kommunikation var, fik du de aftalte service? og var det til at aftale med hende nu med de manglende engelsk kundskaber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PK-DK 6 Skrevet 18. April kollsson skrev, for 4 timer siden: Tak for svar, selv om der ingen kommunikation var, fik du de aftalte service? og var det til at aftale med hende nu med de manglende engelsk kundskaber Der var kun aftalt tid over sms, så det var simpelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg