Hop til indhold

Recommended Posts

Forleden dag så jeg Mias annonce som viser en flot dansk pige og selvom jeg ikke kunne finde anmeldelser af hende, virkede annoncen ægte for mig, så jeg sendte en sms til Mia og indenfor kort tid havde vi en aftale på plads. Da billederne i annoncen ikke viser Mias ansigt vidste jeg ikke hvem jeg skulle møde, men da vi mødtes blev jeg glædeligt overrasket , der stod en smuk lyshåret dansk kvinde med lyse øjne og et sød smil på. Mia er virkelig sød og rar og har en meget lækker krop. Alt føltes meget ægte med hende. Hun er meget sensuelt og forførende.
Hele oplevelsen føltes som en GFE i topklasse. Mia er en kvinde man skal nyde og udforske. :)
https://annoncelight.dk/showad/398153

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt underligt, at der ikke er anmeldelser af hende, da hun ser virkelig godt ud.

Men man skal jo starte et sted, så mange tak for din anmeldelse. Første af slagsen, måske nogle som har besøgt men ikke har noget om? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, 1 time siden:

Lidt underligt, at der ikke er anmeldelser af hende, da hun ser virkelig godt ud.

Men man skal jo starte et sted, så mange tak for din anmeldelse. Første af slagsen, måske nogle som har besøgt men ikke har noget om? 

Selv tak -jeg har fundet denne fra en gang hun var i København 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/179980-missmia8000-i-københavn-en-super-oplevelse/?tab=comments#comment-1584200

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Le courvoisier Du er en konge! 

Det virkede sku syndt, at Mia blev bannet som jeg kunne læse mig frem til eller hvad var der sket? Hun fremstod i hvert fald troværdig og oprigtig, men det blev måske fortolket forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, for 36 minutter siden:

@Le courvoisier Du er en konge! 

Det virkede sku syndt, at Mia blev bannet som jeg kunne læse mig frem til eller hvad var der sket? Hun fremstod i hvert fald troværdig og oprigtig, men det blev måske fortolket forkert.

Falsk anmeldelse høre ikke hjemme på EG, og heller ikke dem der skriver dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dengang jeg besøgte Mia sendte jeg ikke billeder eller nogen form for forudbetaling . Jeg ved ikke om hun nu har ændret krav, men jeg ville aldrig sende billeder eller forudbetaling til en pige uanset hvem hun er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, den 18.4.2024 at 18:58:

Dengang jeg besøgte Mia sendte jeg ikke billeder eller nogen form for forudbetaling . Jeg ved ikke om hun nu har ændret krav, men jeg ville aldrig sende billeder eller forudbetaling til en pige uanset hvem hun er. 

Hun beder om et mindre depositum. Peanuts i forhold til besøget. Rimeligt når hun kun har få kunder pr. Dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erhvervsmand1 skrev, for 3 minutter siden:

Hun beder om et mindre depositum. Peanuts i forhold til besøget. Rimeligt når hun kun har få kunder pr. Dag

Hej, må jeg spørge om du har besøgt Mia? Jeg har nemlig en aftale med Mia snart og har betalt depositum. 

Hun krævede ikke det til at starte med, men hun kræver det nu. Det giver god mening, hvis hun kun har få kunder pr. dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, for 19 timer siden:

Hej, må jeg spørge om du har besøgt Mia? Jeg har nemlig en aftale med Mia snart og har betalt depositum. 

Hun krævede ikke det til at starte med, men hun kræver det nu. Det giver god mening, hvis hun kun har få kunder pr. dag.

Har stadig mit første besøg til gode. Dialogen har været god og positiv. Depositum er så lille, at det virker symbolsk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erhvervsmand1 skrev, for 2 timer siden:

Har stadig mit første besøg til gode. Dialogen har været god og positiv. Depositum er så lille, at det virker symbolsk 

Jeg var lidt skeptisk, da Mia spurgte om depositum til at starte med og @Le courvoisier sagde at han ikke har betalt depositum, da han mødtes med hende.

Mia virker pålidelig og jeg valgte at gå efter min mavefornemmelse, så jeg havde ikke noget imod med at betale, men nu må vi se hvordan besøget med Mia kommer til at være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, den 29.4.2024 at 14:45:

Jeg var lidt skeptisk, da Mia spurgte om depositum til at starte med og @Le courvoisier sagde at han ikke har betalt depositum, da han mødtes med hende.

Mia virker pålidelig og jeg valgte at gå efter min mavefornemmelse, så jeg havde ikke noget imod med at betale, men nu må vi se hvordan besøget med Mia kommer til at være. 

Samme her - glæder mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Mia og er enig i hvad der bliver skrevet om. 

Mia er en sød og rar person at være sammen med og indlevelse fejlede intet. Man kan rolig betale hende depositum og forvente et besøg. Det er jo op til en selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...