Hop til indhold

Recommended Posts

SpankingSub skrev, for 18 timer siden:

Sanne er desværre i Aabenraa og jeg er på Sjælland 

Det skal du ikke være ked af, prøv at søge på annonce nummeret, så vil du nok prise dig lykkelig for at du ikke har besøgt denne kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, 1 time siden:

Det skal du ikke være ked af, prøv at søge på annonce nummeret, så vil du nok prise dig lykkelig for at du ikke har besøgt denne kvinde

???

Er ikke helt med hvad du begrunder dit udsagn med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 21 timer siden:

Faldt tilfældigt over Sannes annonce

https://annoncelight.dk/showad/396877

Sanne tilbyder noget som jeg har ledt efter længe, men Sanne er desværre i Aabenraa og jeg er på Sjælland :-(

Er der nogen som har kendskab til en kvinde som tilbyder tilsvarende i hovedstadsområdet?

Men måske det ville hjælpe at du specifikt fortalte hvad det er hun tilbyder i Jylland som du leder efter i kbh.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 9 minutter siden:

Men måske det ville hjælpe at du specifikt fortalte hvad det er hun tilbyder i Jylland som du leder efter i kbh.?

Faktisk alt det Sanna beskriver i sin annonce dog uden at jeg trænger ind i hende men gerne at jeg afslutter i hendes mund 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 19 timer siden:

???

Er ikke helt med hvad du begrunder dit udsagn med?

Ja, Sorry, my bad, det kan lyde kryptisk.

Jeg mener bare at du skulle måske lige læse andres review af Sanne, hvor der blandt andet står at kvinden du møder ikke er dansk, men spansk, samt andre mere eller mindre skuffende oplevelser fra nogen der har besøgt hende.

Jeg har søgt for dig, på annoncenummeret, og der kom en del hits:

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=396877&quick=1

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...