Hop til indhold
Horny Smølf

Fræk dame på 55 år - Fransk og svensk

Recommended Posts

Ha besøgt hende engang for ca 2 år siden.

Bare blow. Det var ok,men ik gentagelse herfra.

En gråhåret ældre dame,dengang var det noget koldt i soveværelset,en hund i hjemmet var der også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johannes Dypperen skrev, for 12 timer siden:

Af princip går jeg ikke til GPer, der udelukkende giver fransk og/eller svensk. Jeg vil være sikker på hvad der gemmer sig i trussen :D

Det bidrager intet til forum, at du ikke er interesseret i emnet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stapler skrev, for 6 timer siden:

Det bidrager intet til forum, at du ikke er interesseret i emnet. 

Og det bidrager intet til emnet, at du ikke forstår. . Hvis du læser det  igen, så prøv at forstå bemærkningen "Jeg vil være sikker på hvad der gemmer sig i trussen" Det er en opfordring til medlemmerne om at fortælle om det evt. er en trans, der har tisseren gemt i trussen, og derfor ikke vil tage den ned. Den slags kommer man ud for af og til, og det er jo en skuffelse hvis man forventer en kvinde.

Måske politikasketten strammer og blokerer blodomløbet til hjernen.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johannes Dypperen skrev, 1 time siden:

....

Måske politikasketten strammer og blokerer blodomløbet til hjernen.?

I åbenhedens navn gav. I dag gav jeg for første gang i langt tid 2 advarsler på korst tid. Jeg skrev:

"Du skal ikke indgå i diskussioner eller dialoger, dertil har du PM. Du fik en advarsel for ikke at bidrage til tråden. Bidrag med din viden viden ikke gætterier. 

Derudover skal du tale pænt - også til moderatorer. Det gælder også  selvom du ikke er enig.

Træk følehornene til dig , tal pænt og bidrag fremover, når du har konkret viden."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...