Hop til indhold

Recommended Posts

Brødere!

Der er en der annoncerer som ”Daddys brugstøs” lige nord fra CPH. Hun annoncerer i ny og næ men ikke lige nu.

Der står ikke lige hvad hun tilbyder og det der står kan tolkes frit. En hurtig knald udenfor, 30 min i bil, en time når hun tar med hjem…

Skal en hurtig knald tolkes som at man samler pigen op og så knalder man lige rundt hjørnet, eller hvad? Og så har jeg prøved at kontakte hende og spør hvis hun tar sperm i fissen, udan nogen svar.

Nu kommer jeg fra det forkerte side Øresund og vil ikke køre 150 km enkelt vej for at bli brændt af. 
Er der nogen der har mødt Daddys brugstøs i forvejen og kan fortælle hvad hun tilbyder?

Tak og ha en knaldgod dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stevie skrev, for 1 time siden:

Brødere!

Der er en der annoncerer som ”Daddys brugstøs” lige nord fra CPH. Hun annoncerer i ny og næ men ikke lige nu.

Der står ikke lige hvad hun tilbyder og det der står kan tolkes frit. En hurtig knald udenfor, 30 min i bil, en time når hun tar med hjem…

Skal en hurtig knald tolkes som at man samler pigen op og så knalder man lige rundt hjørnet, eller hvad? Og så har jeg prøved at kontakte hende og spør hvis hun tar sperm i fissen, udan nogen svar.

Nu kommer jeg fra det forkerte side Øresund og vil ikke køre 150 km enkelt vej for at bli brændt af. 
Er der nogen der har mødt Daddys brugstøs i forvejen og kan fortælle hvad hun tilbyder?

Tak og ha en knaldgod dag!

Har været i dialog med hende, men der kom intet ud af det. Hun har før arbejdet på Frederiksberg (iflg hendes annonce) men stedet har været lukket i over et år pga forsikringsskade. Hun skulle på daværende tidspunkt have penge ved afhentning, grundet dårlig oplevelse. Om disse så skulle lægges på hendes bopæl ved jeg ikke, eller hun forsvandt med dem. Andre har også haft dialog med hende, og ventet længe på svar. Begrundelsen er, hun har andet arbejde, så du må nok forvente et længere tidsrum på svar ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft lidt kontakt med hende da konceptet i sig selv lød frækt, men da hun på et tidspunkt skrev at hun noget positivt omkring stoffer mistede jeg lidt lysten 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...