Pusserfar 9 Skrevet 17. April Hej gutter er der nogen der har været forbi spermpigen i Søborg for nylig er hun begyndt og sluge sperm eller er der nogen der har fået sine penge tilbage .. god dag der ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 17. April Pusserfar skrev, for 2 timer siden: Hej gutter er der nogen der har været forbi spermpigen i Søborg for nylig er hun begyndt og sluge sperm eller er der nogen der har fået sine penge tilbage .. god dag der ude Har du prøvet at skrive spermpigen i søgefeltet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 142 Skrevet 17. April El Caliente skrev, for 1 time siden: Har du prøvet at skrive spermpigen i søgefeltet ? Jeg vil da hellere have et link. I stedet for at jeg skal til at søge det ene eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 17. April Bjørn skrev, for 45 minutter siden: Jeg vil da hellere have et link. I stedet for at jeg skal til at søge det ene eller andet. Det ville jeg også, dog tror jeg (uden at vide det) hvem pusserfar søger efter Og er det dén “spermpigen” så,er der vist tråde nok at tage fat på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pusserfar 9 Skrevet 17. April Hun er ikke på idag men er på al søg efter spermpigen så mange svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 18. April Har været der… kommer IKKE igen! Flot pige. Kedelig service, dårlig ånde, klamt og super indiskret sted. Den lille røde er samme sted, kommer nok heller ikke til at besøge hende, så længe hun er der… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 18. April Forårs tilbud , Menu 1,2 eller 3 kun 500kr med slug. Sluger hver en dråbe Sperm. - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 18. April Kubrick skrev, for 3 timer siden: Har været der… kommer IKKE igen! Flot pige. Kedelig service, dårlig ånde, klamt og super indiskret sted. Den lille røde er samme sted, kommer nok heller ikke til at besøge hende, så længe hun er der… Kunne ikke være mere enig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg