Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror det den "rigtige" Piano der er tilbage hvor Cherry også holdt til.

Skrevet

I think I need a Piano lesson or two. Right or wrong Piano, she looks nice. 
er det ægte billeder?

Skrevet

Ja det er Piano tilbage igen.

Høj flot Thaipige sidst i tyverne, 170 + cm høj, naturlig flot B skål, en lille tatovering ned langs rygsøjlen.

Genert god massage, dejlig pige

Skrevet

Nej, ingen bøjle. Høj og slank, sindsyg lækker og velskabt krop. Eneste minus er at hun ikke er så vild med at kysse.

Skrevet

Fik et gensyn med piano. Stadig en af de smukkeste piger jeg nogensinde har set. Men lidt mere forbeholden i sine ydelser og luftede at det ikke var sikkert hun ville denne branche så meget længere. Men hvis man ikke er så vild med sex med alle mulige, så er det nok tid. Hun er meget sensitiv så ikke så vild med at blive slikket og var heller ikke glad for blow uden. Men jeg fik da en fin oplevelse på hendes præmisser. Pas godt på hende. 

Skrevet
massagelover6 skrev, for 8 minutter siden:

Vil i dele lidt mere info om lokationen? Eller må vi andre ikke spille på piano?

Nej ikke noget om lokation da det ikke står i annoncen. Sådan er reglerne :)Du må kontakte hende hvis du vil vide mere om hvor hun hører til. 

Skrevet

Ville være rart at smage hende igen. Men annoncen ser ud til at blive fjernet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.