Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg søger en buttet thai i det jyske som giver en god omgang sex incl. dybe kys , gerne med anal men ikke et krav. Håber på lidt hjælp da jeg har lyst til et besøg denne uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/352185

 Jeg synes du skal prøve Noi.... Jeg har været hos hende en del gange,og hun er temmelig fræk . Sutter og sluger gerne og alle 3 huller er frit tilgængelige.Hun vil meget gerne have den i røven -første gang jeg var hos hende styrede hun den selv ind der;selvom jeg ikke havde spurgt på anal. Der står godtnok at de har fået fjernet falske bileder;men det må være een eller anden sur konkurrent der har anmeldt ;for hun er 100 % ægte og billederne er af hende. Hun får en klar anbefaling fra mig.Men du skal specifikt spørge efter hende -og hun er som regel hjemme i Tyskland hver 2. weekend.

Redigeret af Altid uden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak altid uden. Lyder som en jeg skal forbi, er hun det normalt i hverdagene. Aftaler man feks anal på forhånd eller er det bare en del af pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 21 timer siden:

Tak altid uden. Lyder som en jeg skal forbi, er hun det normalt i hverdagene. Aftaler man feks anal på forhånd eller er det bare en del af pakken.

Som jeg skrev:Jeg spurgte ikke efter det;men det styrede hun selv....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...