Hop til indhold
ungersvend

useriøs annonce i EB

Recommended Posts

"ÅLBORG 1. GANGSVISIT

Privat. icon_heart.png  25-årig skønhed. 08.00 - 18.00.

  •   Tlf. 5286 8810

     

    (Nordjylland)"

Som i måske husker har jeg været noget plaget af at aftaler med piger, hvor man besøger dem privat, ikke er serøse. Nu gik det galt igen. Jeg ringer til pigen. hun taler temmeligt dårligt dansk, så jeg er noget i tvivl om hvad den vej hedder som jeg skal køre hen på og ringe igen. efter lidt søgning på google maps kommer jeg dog frem til at pigen må have ment "gertrud rasks vej".

 

Blim blim. alarmklokkerne ringer. det var samme vej hvor jeg blev brændt af en af de tre gange tidligere. 

 

Nå, jeg har jo lavet aftalen, og det skal ikke hedde sig at det er mig der ikke overholder den, så jeg kører til området og ringer igen. telefonsvarer. også de næste 7 opkald. da der er til sidst er gået 5 min over tiden sender jeg en sms, .  hvor jeg beder om husnummeret, venter 5 min mere og kører. jeg har nu 1½ time efter endnu ikke fået svar.

 

Det undrer mig såre at der er folk der er villige til at betale en annonce i EB for den slags julelege. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forklaringen kunne sikkert være, at der var kommet en kunde lidt tidligere end dig. Det er jo ikke alle der går lige højt op i aftaler. Så du kan nok ikke konkludere at annoncen er fake,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger rent faktisk en lejlighed i den nævnte gade, som jævnligt bliver lejet ud til piger - har selv lejet mig ind der nogle gange - så mon ikke pigen 'blot' er blevet optaget eller lignende?! Dermed ikke sagt at det ikke er dårlig stil og service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger rent faktisk en lejlighed i den nævnte gade, som jævnligt bliver lejet ud til piger - har selv lejet mig ind der nogle gange - så mon ikke pigen 'blot' er blevet optaget eller lignende?! Dermed ikke sagt at det ikke er dårlig stil og service

 

Det er ihvertfald sikkert er det nok ikke lige er en, man gider køre ret langt efter en anden gang.

 

Jeg har ellers også tænkt på om det i disse tilfælde kan skyldes at pigen har haft en kunde, som så har ønsket at købe ekstra tid og så har hun tænkt at en fugl i hånden, er bedre end en spurv på taget.

 

Men helt klart dårlig stil at bryde aftaler - og det fremmer i den sidste ende ikke forretningen, men disse "løse fugle", drager jo efter et par dage eller en uge hurtigt videre og er måske ligeglade med at stedet får et dårligt ry, som så i sidste ende gør at kunderne også er ligeglade med at holde aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...