Oscar85 19 Skrevet 16. April Er der en bro der kan hjælpe med at få kontakt til hende her? har prøvet begge nr uden held https://annoncelight.dk/showad/305269 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2817 Skrevet 16. April Prøv først med en bedre overskrift - og kan du ikke få kontakt kunne det vær fordi hun ikke har mulighed for at svare eller ; citat; Skriv lidt mere i din første henvendelse om hvem du er ❤️ ( Jeg kan desværre ikke nå at svare alle, men evt prøv lidt senere ❤️ Svare SLET IKKE PÅ - Hej - sutte mig nu - tid nu - sender du ikke billeder / de bliver fremover blokeret Jeg vil anbefale at du læser dette afsnit igen, inden du sender en sms Opdatering !!!! Beklager, men jeg tager ikke længere imod jer der skriver fra taletidskort - dem der har været i bilen( taletidskort ) er fortsat velkommen kunne være at du allerede har diskvalificeret dig selv ved ikke at efterfølge det der står 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oscar85 19 Skrevet 17. April Hej Øffe det er jeg helt opmærksom på hvordan hun vil have man skriver til hende. så må bare tro at det nok desværre bare pga travlhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2948 Skrevet 17. April prøv imorgen Vagtplan: Holder fri i dag Onsdag, stængerne er ømme ;-))))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg