Hop til indhold
Zumabuma

Ses privat med GP

Recommended Posts

Hey GP'er og ligesindede mænd 

Jeg har besøgt den samme danske pige en del gange på en klinik. Sidste gang vi sås, gav hun mig sit private nummer.

Jeg har skrevet en til to helt sobre beskeder. Hun tager flere dage om at svare og ultrakort . Så jeg opgav lidt. 

Hun skrev pludselig efter en uge, at hun vil ud at spise og det skrev jeg, at det ville jeg gerne. Det har hun så ikke svaret på.

Nu er jeg sgu i tvivl om, hvad hun vil. Det er ikke mig, der har lagt op til at ses uden for klinikken.

Tror I jeg skal lade være med at besøge hende fremover på klinikken? Vil nødig presse eller gør det til en pinlig oplevelse.    

Og kan ikke rigtig spørge pigen, da hun tage flere dage om at svare og ikke tage sin telefon.

Med venlig hilsen

Den forvirrede.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ved ikke hvad hun vil. 
Jeg ville i alt fald ikke satse noget på sådan en dame. 

Man kan også sige at intet svar også er et svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

-jeg ville holde afstand...der er tilsyneladende et eller andet..."galt"...jeg ville afvente og se om der sker noget fra hendes side-invitation til privat/socialt liv skal nok komme igen, dersom hun er oprigtig & ærlig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zumabuma skrev, for 8 timer siden:

Nu er jeg sgu i tvivl om, hvad hun vil

Efter at have været i dating gamet i 3 år føler jeg at jeg godt kan give mit input.

Og jeg må desværre være ærlig og sige drop det. Hvis hun tager flere dage om at svare så er det desværre en indikation på at man ikke er interesseret nok, hvis en kvinde var interesseret i dig ville hun skrive, hun ville enda også selv tage kontakt til dig. Og nu siger jeg det nok lidt hårdt, men hun har set dine beskeder, og det der med “jeg havde ikke set din besked” eller “jeg har haft travlt” er den største løgn, for man har ikke for travlt til det man er interesseret iman finder tid til det/den  eller noget man gerne vil. Og hvis hun tager flere dage om at svare er det et tegn på man ikke er interesseret nok. Jeg tror hun søger din validering og opmærksomheden. 
 

Jeg siger ikke dette for at være ond, men jeg har lært Per erfaring hvornår en kvinde er interesseret og når hun ikke er. Det du bliver udsat for kaldes “ she’s playing hot and Cold” hun svare men så høre du intet i lang lang tid. Og det er et rødt flag 

Jeg vil intet ondt med mit input, men hun vil dig ikke, ihvertfald ikke nok. 

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Zumabuma Måske skulle du begynde med at finde ud af, hvad du vil med det. Hvis du tænker, at det kan lede til mere betalt sex men på et mere personligt og pikant plan, kan du trygt gå videre uden at riskere noget videre.

Men hvis du har et crush på pigen, bør du nok lytte til faresignalerne, og som minimum spørge dig selv om du kunne leve med et forhold til en pige, der ser mange andre mænd hele tiden.

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene.

@etspil5modenog @Blueberrytak for omtanken. Jeg har ikke noget i klemme eller overvejer at date hende. Det var ikke det spørgsmålet gik på.

Jeg ville bare nok høre fra pigerne, om det ville være akvavet at besøge hende på klinikken i sådan en situation.

Jeg tror bare, jeg dropper hende. Det er mærkeligt, at hun ødelægger det professionelle forhold, når vi havde det godt sammen. Men hun har sikkert sine grunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zumabuma skrev, for 5 timer siden:

Blueberrytak for omtanken. Jeg har ikke noget i klemme eller overvejer at date hende. Det var ikke det spørgsmålet gik på.

Når okay sorry, jeg antog du var blevet lun på hende og det beklager jeg selvfølgelig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 2 timer siden:

Når okay sorry, jeg antog du var blevet lun på hende og det beklager jeg selvfølgelig.

 

No worries. Det kunne det jo sagtens være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zumabuma skrev, den 17.4.2024 at 11:19:

 

Jeg tror bare, jeg dropper hende. Det er mærkeligt, at hun ødelægger det professionelle forhold, når vi havde det godt sammen. Men hun har sikkert sine grunde.

Hvis du synes det har været godt tidligere, og du ikke har følelser i klemme, så ville jeg da fortsætte med at besøge hende. Så må hun jo melde ud hvis hun enten har noget hun vil eller bliver akavet omkring jeres prof relation. 
Så længe hun ikke har meldt noget tydeligere ud, så er du kun ansvarlig for dine egne følelser….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 46 minutter siden:

Så længe hun ikke har meldt noget tydeligere ud, så er du kun ansvarlig for dine egne følelser….

Fantastisk formulering :) og har du nok ret, jeg giver det en chance til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zumabuma skrev, for 9 timer siden:

Fantastisk formulering :) og har du nok ret, jeg giver det en chance til.

Giv den gas….!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...