Hop til indhold
½angel

PUSSY PARTY PÅSKE EDITION -12. APRIL 2024

Recommended Posts

Så fik jeg deltaget i mit andet Pussy Party på Pussy Galores.

Det første kan I læse om her:

 

 

Men tilbage til Påske Pussy Party:

Kontakten til Candy for tilmelding gik nemt og hurtigt. Aflevering af depositum nogle dage før, hvor jeg også mødte Candy fik mig kun til at glæde mig endnu mere til fredagen, så det bare at væbne mig med tålmodighed.

 

Jeg tager lige de tre negative ting først, så de er overstået, før jeg hopper over til alt det positive.

1. Jeg ankom 11.55 og uret viste 14.31, da jeg var ude efter der var blevet sagt pænt farvel, så vil sige at de 2,5 times sex med indlagte pauser, som vi var blevet lovet, var måske lidt til den korte side, ligeledes så var der lidt usikkerhed for hvornår vi faktisk skulle stoppe, der manglede jeg lidt kontrol/info fra PG.

2. Vi var 19 mænd til 4 GP’er, det var for mange i min mening, tænker nok tre mænd for mange. Hvor jeg kommer i tvivl er om det var for mange pr. pige eller om det bare var pga. lokalernes størrelse, at vi var for mange, for det var ofte man ikke kunne se noget, eller to fyrer skulle rykke for at man selv kom tættere på eller over til en af pigerne. Måske større lokaler kunne have fixet det, jeg kan ikke sige det.

3. og den mindste af de tre ting, der skal være nok kondomer igennem hele tiden, det er ikke så sjovt at skulle lede efter et, når man har lyst til at joine legen.

 

Og nu til alt det positive og beskrivelsen af Pussy partyet

Der var en udskiftning i pigerne pga. sygdom, så Selma trådte til, og hun er fandme bare fræk og jeg har allerede tænkt på om man skulle forbi PG til en 1-on-1 session med hende. Men Kristendemokraterne havde Vikaren fra himlen, og vi havde vikaren fra en våddrøm, Selma er virkelig fræk og sexet og nød vist virkelig opmærksomheden fra os mænd.

 

Udover Selma, var det de oprindelige GP’er der havde fået mig til at tilmelde mig, Candy som arrangerede det hele og Josefine og Daniella. Alle smukke dejlige kvinder, som en mand ikke skal snyde sig selv for at møde.

 

https://70210026.dk/candy

https://70210026.dk/daniella

https://70210026.dk/josefine

https://70210026.dk/selma

 

Jeg kom derud lidt i 12, kom ind og betalte det sidste af de 2.600 kr., tøjet blev lagt i en pose og selvom jeg lige var kommet fra badet, så kunne jeg hurtigt tage en kort skyller så transport støven forsvandt. Vi var allerede en del mænd og havde delt os op i de to bollerum, men der kom flere til og vi blev 19 i alt. Efter ca. 15-20 min dukkede pigerne op i sexet lingeri som gik direkte ind på lystavlen hos det mandlige publikum. Vi fik nogle informationer og derefter delte pigerne sig op med to i hvert bollerum, Candy og Selma i det ene og Daniella og Josefine i det andet, og så startede alt det sjove, jeg kan ikke gengive det hele, da det bare var et virvar af nøgne kroppe og seksuel energi, og man hoppede mellem lokale til lokale.

Pigernes lingeri røg hurtigt af og der bliv suttet pik efter pik og kneppet til højre og venstre i begge rum.

Jeg var ikke kun rundt og være sammen med alle pigerne, men brugt også en god del tid, på bare at kigge på disse skønne kvinder blive gennemkneppet af den en mand efter den anden.

 

Efter noget tid blev der råbt til pause og så fik folk lidt luft og lidt til ganen, i 15-20 minutter, havde ikke ur på så det er et skud. Derefter rykkede pigerne lidt rundt i bollerummene. Josefine og Selma var i et rum og Candy og Daniella var i det andet, og i gang med alt det sjove igen, vi begyndte at blive færre og færre, da folk tog hjem. Der blev råbt at nu var der kun ti minutter tilbage, jeg ville lige have lidt mere blow af Candy, så hoppede ind til hende. Imens at hun blev taget i doggy af en anden fyr fik jeg et godt blow, og så blev vi afbrudt af at nu var det ovre, men så alligevel ikke, for det fortsatte i ti minutter mere. Så jeg missede lige en sidste afslutning med en af pigerne, pga. forvirringen. Jeg ville ikke vente på badet blev ledig, så tog mit tøj på og ville taget et varmt bad derhjemme. Jeg sagde pænt farvel og da jeg var ude, viste mobilen 14.31, så synes godt jeg ville have kunnet nå en sidste afslutning.

 

Jeg vil klart sige at alle pigerne var fantastiske, og den ene mere vild og sexet end den næste, uden at nogen var passive på nogen måde. Pigerne var virkelig på og vildt engageret i dette party. De var bare virkelig dejlige og frister til 1-on-1 sessioner og vækker også en klar lyst til måske at deltage fremtidige Pussy partys.

 

Håber I nød denne beskrivelse og har kunnet leve med overforbruget af ordet ”fantastisk”. For kan se at jeg godt kunne bruge nogle synonymer for ”fantastisk” i fremtiden, men det var situationen og pigerne i særdeleshed.

 

Hvis der er spørgsmål eller kommentarer så bare smid dem herunder, så prøver jeg at svarer på dem, når jeg ser dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - fantastisk skriv, supergodt at du går det!!

Candy og tøserne er supergode til denne disciplin - pg jeg tænker at dine præcise feedbackpunkter kan hjælpe dem med at gøre det endnu bedre til næste gang; det er supergodt. F.eks. er det bare vigtigt at der ikke mamgler kondomer, så med en lillle reminder vil pigerne kunne rette denne lille fejl til næste gang:)

Og wow - Selma kom med… ikke et dårligt ord om Katrine, men Selma er jo noget af det ypperste - så det må have været en meget stærk holdopstilling :) The A-team - eller Galacticos:) Øv at jeg ikke kunne være med.

Hvis jeg ser samme eller lige så stærk holdopstilling næste gang må jeg bare aflyse de andre vigtige ting i kalenderen og komme med:)

 

Er ser nogen af pigerne der yder anal? Med tilkøb - og var der nogen der benyttede sig af det:)? (Bare ekstra frækt….!)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at PG holder liv i denne leg!!

Husker med glæde mange år  tilbage på 21 årige italienske brunette  Laura. Hvilken  fornøjelse det var at se hendes appetit på de forskellige stillinger!

Håber mange flere af deres piger er nysgerrige næste gang PG holder GB. Forhåbentlig inden længe ?

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakoblaursen skrev, for 16 timer siden:

Er ser nogen af pigerne der yder anal? Med tilkøb - og var der nogen der benyttede sig af det:)? (Bare ekstra frækt….!)

Tak, angående ydelser, så ved jeg ikke med de andre, men ved at Candy har det som ydelse i 1-on-1 sessioner, men tror ikke hun gør det ved Pussy party, hvis det er hvad du spørger om.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for din anmeldelse, og tak for et godt party til alle! B)

Dine punkter er taget til eftertragtning, og vi vil prøve at koordinere det lidt bedre i fremtiden <3

Håber vi ses en anden god gang :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakoblaursen skrev, den 16.4.2024 at 05:47:

Hej - fantastisk skriv, supergodt at du går det!!

Candy og tøserne er supergode til denne disciplin - pg jeg tænker at dine præcise feedbackpunkter kan hjælpe dem med at gøre det endnu bedre til næste gang; det er supergodt. F.eks. er det bare vigtigt at der ikke mamgler kondomer, så med en lillle reminder vil pigerne kunne rette denne lille fejl til næste gang:)

Og wow - Selma kom med… ikke et dårligt ord om Katrine, men Selma er jo noget af det ypperste - så det må have været en meget stærk holdopstilling :) The A-team - eller Galacticos:) Øv at jeg ikke kunne være med.

Hvis jeg ser samme eller lige så stærk holdopstilling næste gang må jeg bare aflyse de andre vigtige ting i kalenderen og komme med:)

 

Er ser nogen af pigerne der yder anal? Med tilkøb - og var der nogen der benyttede sig af det:)? (Bare ekstra frækt….!)

Jeg tilbyder ikke anal ved GB, men du skal være velkommen til at booke en tid hos mig alene, hvis det skulle have interesse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...