Hop til indhold
Slowman

Thai massage, Kerteminde, Vestergade 9.st

Recommended Posts

Jeg besøgte den søde modne dame i Kerteminde idag.  https://annoncelight.dk/showad/293397

Jeg går til Senior styrketræning og det var jeg til for 3 gang indenfor 5 dage, i formiddags, så jeg trængte til god “rigtig” massage. Det fik jeg. Den bedste Thai massage jeg har fåer indtil nu. Hårdt, grundigt, proffesionelt og med hyggesnak, på rimeligt dansk. 
Det var oliemassage, men der blev også brugt håndklæde med kraftige tryk her og der. Jeg skreg ikke op, men det kunne bestemt godt mærkes. Det var som vi havde aftalt. Super. 
Vi havde også aftalt happy ending hj, om muligt. Jeg er ikke så let at bringe over kanten og det plejer at tage både tid og kræfter, hvad jeg havde gjort opmærksom på. Den søde dame havde ret almindeligt tøj på under massage delen og det blev på også under afslutning, som startede med helt afslappet mand og mand, men der blev lige vist et par triks og jeg fik min hånd på den stadig stramme bagdel op vupti kom jeg i en meget tilfredsstillende orgasme i løbet af mindre end 5 minutter. 

Prisen var 800 kr for 60 minutter og jeg lagde pænt oveni. Jeg var meget tilfreds. Kan anbefales, hvis massagen er vigtig og man ønsker en god og effektiv afslutning uden en masse dikkedarer  (Stop og start og andet der trækker tid og nydelse), men bare en god solid udløsning/orgasme.

En lille glad lille ting. Efter udløsning blev jeg nænsomt tørret i ansigt, på hals men lunt opvredet klud og der blev også gjort rent i de nedre regioner med lune engangsklude og opvredet klud. Point for det

 

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give Slowman ret, hun er fame god til give massage. Og blev ogse tilbudt et dejligt HJ..  Kommer gerne forbi en anden dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ved hvad hun gør og hvad det skal til med hensyn til ens krop og massage -Men jeg kan sgu ikke holde hendes evige knæver ud. Jeg havde en forrygende 1. gang med nostalgisk musik fra en svunden tid, hvor hun gav mig den helt store tur med massage, og afsluttet med sex. Det var meget overvældende... Men 2. gang gik det op i hø og briller... Pga. hun ævler og forsøgte, at manipolere -så alt den respekt og beundring af hendes kunnen (hendes alder taget i betragtning) fra 1. gang forsvandt fuldstændigt. Hun fik 1 chance mere, men så var det også slut;-)

(der var i hendes lejlighed på sdr. Bulevard for år tilbage) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 52 minutter siden:

Hun ved hvad hun gør og hvad det skal til med hensyn til ens krop og massage -Men jeg kan sgu ikke holde hendes evige knæver ud. Jeg havde en forrygende 1. gang med nostalgisk musik fra en svunden tid, hvor hun gav mig den helt store tur med massage, og afsluttet med sex. Det var meget overvældende... Men 2. gang gik det op i hø og briller... Pga. hun ævler og forsøgte, at manipolere -så alt den respekt og beundring af hendes kunnen (hendes alder taget i betragtning) fra 1. gang forsvandt fuldstændigt. Hun fik 1 chance mere, men så var det også slut;-)

(der var i hendes lejlighed på sdr. Bulevard for år tilbage) 

Ja, der kan være dage hvor der snakkes mere end andre :-). Men hellere dét end det modsatte.

Og jeg må nu sige, at jeg er aldrig gået utilfreds ud af døren hos hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 52 minutter siden:

Hun ved hvad hun gør og hvad det skal til med hensyn til ens krop og massage -Men jeg kan sgu ikke holde hendes evige knæver ud. Jeg havde en forrygende 1. gang med nostalgisk musik fra en svunden tid, hvor hun gav mig den helt store tur med massage, og afsluttet med sex. Det var meget overvældende... Men 2. gang gik det op i hø og briller... Pga. hun ævler og forsøgte, at manipolere -så alt den respekt og beundring af hendes kunnen (hendes alder taget i betragtning) fra 1. gang forsvandt fuldstændigt. Hun fik 1 chance mere, men så var det også slut;-)

(der var i hendes lejlighed på sdr. Bulevard for år tilbage) 

Smiler, ja hun snakker en del. Men under massagen synes jeg det er ok og under slutfasen var der ikke noget pludder, bare lidt hygge lyde og kommentering af mit smukke udstyr (som formentlig er helt almindeligt), men det er jo alligevel det man gerne hører og så kan hun noget frækt med øjnene - kigge på mig og udstyret som om vi er fantastiske, tror jeg:wub: Det virker fint i øjeblikket. 
Og så pludrede vi lidt videre, som det sig hør og bør. Jeg kan godt lide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 7 minutter siden:

 

 

Slowman skrev, for 6 minutter siden:

 

Hvis det modsatte er tavshed -vil jeg fortrække det, hos hende;-) Men det hadler også bare om kemi... Og der er vi kunder jo også så forskellige... Hun har helt sikkert nogen kvaliteter, som jeg er enig i;-) Kan bare ikke abstrahere for hendes kavl mm...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...