tossen 59 Skrevet 15. April Jeg havde lige en time der skulle bruges, så jeg smuttede forbi Sweet Karinna. Jeg kom for sent, men varskoede hende og det var fint. Blev budt indenfor og tilbudt bad. Men jeg havde lige været, så vi gik til den med et samme. Mægtig sød pige, jordnær, professionel, serviceminded, snakkesagelig. Hun fik mig til at komme to gange. Sutter godt. Jeg valgte med kondom og det var ganske fint. nympho.dk/n2021/1048/sweet-karinna-i-m-back-in-cph-lt-3-duo-with-jessica-serrano/ 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakobkbh 36 Skrevet 15. April Hvordan er deres nye lokation i forhold til diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tossen 59 Skrevet 15. April jakobkbh skrev, for 14 minutter siden: Hvordan er deres nye lokation i forhold til diskret? Kunne godt være lidt mere diskret. Specielt når jeg skulle famle med læsebriller for at se hvad der stod på displayet på dørtelefonen. Jeg har ikke så meget erfaring med hvordan det er andre steder dog. Men det gik for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 15. April tossen skrev, for 8 timer siden: Mægtig sød pige, jordnær, professionel, serviceminded, snakkesagelig Helt enig. Karina er super sød og dejlig. Og dejligt hun er kommet tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbusiness 39 Skrevet 19. April frddblk skrev, den 15.4.2024 at 22:44: Helt enig. Karina er super sød og dejlig. Og dejligt hun er kommet tilbage. Ville du mene hendes udseende(ansigt) er på niveau med Jessicas? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbusiness 39 Skrevet 19. April jakobkbh skrev, den 15.4.2024 at 15:24: Hvordan er deres nye lokation i forhold til diskret? Ville du mene hendes udseende(ansigt) er på niveau med Jessicas? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 19. April (edited) Mrbusiness skrev, for 50 minutter siden: Ville du mene hendes udseende(ansigt) er på niveau med Jessicas? Niveau er en smagssag men Karinna er mere spansk udseende med mørkt hår. Meget kønt ansigt efter min mening. De er begge dejlige. /B Redigeret 19. April af ButterflyMan Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 19. April tossen skrev, den 15.4.2024 at 15:40: Kunne godt være lidt mere diskret. Specielt når jeg skulle famle med læsebriller for at se hvad der stod på displayet på dørtelefonen. Jeg har ikke så meget erfaring med hvordan det er andre steder dog. Men det gik for mig. Meget lidt diskret. Naboen sad ude og nød solen lige ved siden af mig der også stod og fumlede med dørtelefonen og et LCD display som man ikke kan se i sollys. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thebrownone 9 Skrevet 26. Juni Hvilken lokation er det som ikke er diskret? Taler vi om Amager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tossen 59 Skrevet 27. Juni thebrownone skrev, for 23 timer siden: Hvilken lokation er det som ikke er diskret? Taler vi om Amager? Jeg besøgte hende i Sydhavnen. Nu er de vist nok på Amager. Hendes veninde Jessica siger det er super diskret... Jeg prøver at finde tiden til et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg