Hop til indhold
thephd

Italian Maria - Desværre en skuffende oplevelse

Recommended Posts

Jeg har i dag besøgt Italian Maria.

Hun har en del ganske fine anmeldelser herinde, men de fleste af dem ligger nogle år tilbage.

Det gik nemt med aftalen, god kommunikation på fint engelsk. Jeg ankommer til lejligheden, og kan konstatere, at billederne ikke lyver: Maria er mega lækker, og med nok nær de flotteste og blødeste silikonebryster jeg nogensinde har set. Derudover har hun en flot rund numse.

Allerede ved ankomst virkede hun lidt kort for hovedet. Høflig men reserveret. Nåh - men i bad med mig og ind og starte akten. Jeg havde bestilt den store pakke med B2B og GFE. Men der var ingen massage eller B2B. Jeg skulle selvfølgelig have spurgt efter det, men tænkte at det var fint at komme i gang.

Lidt gensidig oral, først til hende, og så til mig. Fint men kort. Og så i gang med selve akten. Hun startede med at ride mig, hvilket var helt forrygende, men hurtigt bad hun mig om, om vi ikke kunne skifte til en anden stilling, så det blev en doggy med udsigt en utroligt velformet røv. Det bragte mig tæt på at komme, så holdt lidt igen - ville gerne have lidt mere ud af den time jeg havde bestilt.

Et par stillinger mere, og jeg kunne mærke på hende, at hun begyndte at blive irriteret. Til sidst bad hun mig om, jeg ikke nok kunne komme. Efter dette var det også slut med at berøre hendes bryster.

Den slags er et kæmpe turn off, så jeg stoppede med det samme og sagde, at jeg ikke havde lyst til mere, når det skulle være på den måde. Hun tilbød et handjob, som da var fint, men kunne ikke komme fordi stemningen var totalt ødelagt.

Jeg prøvede, at være overbærende, undskylde at jeg ikke kunne komme, og til det sagde hun, at så skulle jeg jo have kommet da jeg var tæt på i stedet for at holde igen. "We have been fucking for almost 40 minutes!!", sagde hun, som om det var et problem - jeg havde bestilt 1 time. Og i øvrigt havde vi max været i gang i 25 minutter på det tidspunkt.

Jeg ved ikke rigtigt - kemien var bare off, og hun virkede til at have en dårlig dag. Jeg tror man får en super oplevelse, hvis man fanger hende på en god dag, og har god kemi med hende, men vi gik bare skævt af hinanden. Det sker.

Jeg kommer ikke igen, men det skal ikke afholde dig, hvis billederne tænder dig, og du kan fange hende på en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv en dårlig oplevelse, jeg havde hende ellers i kikkerten^_^

Er hun mon den samme person som Jennie på Frederiksberg ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlie2022 skrev, for 17 minutter siden:

Er hun mon den samme person som Jennie på Frederiksberg ?

Hvorfra får du dog den ide? At de begge har store bryster ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en afbalanceret rapport. Måske har hun haft en dårlig dag eller der var noget med kemien. Du er fair, at du redegør for netop det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey everyone!! I want just answer about this review.. 

In my opinion the situation was not like this gentleman say. 
from first of all I was so nice and cute to you ,, and you changed 12 time position for 40 min nonstop , and after that I say to you,, pls I get tired… you kissed my boobs!! Don’t lie!! I give you bj , I kiss you!!! I do the gfe service!!! 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maria er virkelig slem! Det var bestemt ikke dig, hun gør absolut intet for at give kunderne en god oplevelse.

Ja, hun er lækker, bevares, men hun er også enormt optaget af at det skal overstås så hurtigt som muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft samme oplevelse som brødrene i denne tråd... hastværk og "kom hurtigt", selv om man har betalt for en længere tidsperiode. Bummer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, for 21 timer siden:

Maria er virkelig slem! Det var bestemt ikke dig, hun gør absolut intet for at give kunderne en god oplevelse.

Ja, hun er lækker, bevares, men hun er også enormt optaget af at det skal overstås så hurtigt som muligt.

På en eller anden måde er det godt at høre, at jeg ikke er den eneste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde heller ikke det man kan kalde en god oplevelse for år tilbage. Min 1 time var ret middel og jeg stod på gaden efter 33 minutter

Del dette indlæg


Link til indlæg

mit ene besøg med maria har været skønt . afslappet atmosfære , ingen stress med tid og hun leverede en skøn gfe . 

kan huske jeg tænkte , at hun er indbegrebet af at man får hvad man giver . kan godt overveje en tur mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 3 minutter siden:

mit ene besøg med maria har været skønt . afslappet atmosfære , ingen stress med tid og hun leverede en skøn gfe . 

kan huske jeg tænkte , at hun er indbegrebet af at man får hvad man giver . kan godt overveje en tur mere

Fint at høre en anden betragtning. Som jeg også skriver i indlægget, så er der helt sikkert et element af kemi i det, som bare ikke var der. Fedt at du havde en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...