Hop til indhold

Recommended Posts

Fandt en babe på snapchat. (Sugarbabe København) Som kom og besøgt mig. Vi snakkede sammen i ca 2 uger inden besøget, men nok mest pga jeg ikke havde tid.

Hun er med på alt (undtaget tis og lort som hun selv siger). Hun er i starten af 30'erne. Hun kommer til dig, og uden forudbetaling. Prisen svinger lidt afhængig af hendes humør.

Jeg fik lov til at nyde hende i alle huller og komme i munden. Hun elsker at give bj. Jeg havde besøg af hende i ca 90-120 min, og prisen var godkendt. Derudover fik jeg lov til at tage billeder af hende mens hun var hos mig.

Planlægger nyt besøg :)

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du et link? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 5 minutter siden:

Har du et link? 

Pb sendt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hommage skrev, for 1 minut siden:

Kan hun besøges i Kbhv

Tror kun ikke tager ud til folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en god oplevelse - hvordan kommer man i kontakt med hende ? Har du et link ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder da som en man gerne ville møde. Send gerne link i pb

Redigeret af M1992NSJ
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hører gerne mere i pm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nettoboy skrev, for 5 timer siden:

Fandt en babe på snapchat. (Sugarbabe København) Som kom og besøgt mig. Vi snakkede sammen i ca 2 uger inden besøget, men nok mest pga jeg ikke havde tid.

Hun er med på alt (undtaget tis og lort som hun selv siger). Hun er i starten af 30'erne. Hun kommer til dig, og uden forudbetaling. Prisen svinger lidt afhængig af hendes humør.

Jeg fik lov til at nyde hende i alle huller og komme i munden. Hun elsker at give bj. Jeg havde besøg af hende i ca 90-120 min, og prisen var godkendt. Derudover fik jeg lov til at tage billeder af hende mens hun var hos mig.

Planlægger nyt besøg :)

det her jo så intet med sugardting.dk at gøre , tråden bør flyttes

Del dette indlæg


Link til indlæg
sødetablet skrev, for 3 minutter siden:

det her jo så intet med sugardting.dk at gøre , tråden bør flyttes

Hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor?

han har jo ikke fundet hende på sugardating , men snap ? aner ikke hvorfor han nævner det overhovedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet! Vil også være glad for en pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op hendes ville jeg da gerne have et link til

tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sødetablet skrev, for 1 time siden:

han har jo ikke fundet hende på sugardating , men snap ? aner ikke hvorfor han nævner det overhovedet

Hvis det er en sugarbabe, er det rette Forum, uanset hvor hun er fundet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden er ikke en anmeldese, men blot grå side, der så får et utal til at skrive at de ønsker PB ( i stedet for selv at skrive en PB). Rent støj.

Dem der ønsker PB, kan bare sende en PB til @Nettoboy at de ønsker PB. Det behøver de ikke en tråd for.

Redigeret af Stapler
  • Tak 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...