Hop til indhold

Recommended Posts

https://sugardaters.com/us/profile/nEZQAO0JWA har nogle erfaringer med denne ret lige på pige. Jeg har ikke set hende før mener jeg, men hun virker erfaren. Men 
hendes pris som starter ved 2500 er nu ikke som en pro ! sød og pæn krop vil jeg mene, hvis man ikke er bange for et par tatoveringer. Jeg havde ikke stedet i weekenden så vi måtte vente.

Redigeret af sødetablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
sødetablet skrev, for 8 timer siden:

https://sugardaters.com/us/profile/nEZQAO0JWA har nogle erfaringer med denne ret lige på pige. Jeg har ikke set hende før mener jeg, men hun virker erfaren. Men 
hendes pris som starter ved 2500 er nu ikke som en pro ! sød og pæn krop vil jeg mene, hvis man ikke er bange for et par tatoveringer. Jeg havde ikke stedet i weekenden så vi måtte vente.

Hun har som minimum været på SD siden 2021! Så hun er nok meget erfaren.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 5 timer siden:

Hun har som minimum været på SD siden 2021! Så hun er nok meget erfaren.....

ok , interessant, jeg har ikke set hende før, er det i københavn hun har været aktiv ?? og har du mødt hende eller haft kontakt
men at du mener at hun nok er meget erfaren ved du jo rent faktisk ikke ? 

Redigeret af sødetablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
sødetablet skrev, for 2 timer siden:

ok , interessant, jeg har ikke set hende før, er det i københavn hun har været aktiv ?? og har du mødt hende eller haft kontakt
men at du mener at hun nok er meget erfaren ved du jo rent faktisk ikke ? 

Jeg kan se i min besked med hende at første gang jeg skrev til hende, var d. 13-05-2021 Men hun kan jo godt ha været offline fra siden i et godt stykke tid, det sker jo. Nej, men jeg  tænker at når man har været på SD siden en gang i 2021, så har man vel fået noget eller en del erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 16.4.2024 at 01:14:

Jeg kan se i min besked med hende at første gang jeg skrev til hende, var d. 13-05-2021 Men hun kan jo godt ha været offline fra siden i et godt stykke tid, det sker jo. Nej, men jeg  tænker at når man har været på SD siden en gang i 2021, så har man vel fået noget eller en del erfaring.

tak, gider ikke de trunter der ikke har haft en stiv i munden før og bruger tænder eller stive læber
jeg vil lave en aftale med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...