Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/386567

Så var Deres udsendte spydspids (pikspids?) en tur i Løgstør og jeg fik hurtigt en aftale på sms med Sara. Hun skriver og taler udemærket engelsk. Hun svarer på taletidskort (til jer der bruger dette). 15 km udenfor Løgstør, hvor jeg tidligere havde mødt Nina (bedste thaifisse ever), så der kom lidt deja-vu, da jeg ankom til stedet. En smilende thai med skøn krop på 35-40 år åbnede døren og efter afregning (normale priser) gik hun i gang med det sjove næsten inden, jeg havde lagt tøjet. Jeg blev bedt om at lægge mig på ryggen og jeg fik et laaaangt og skønt økoblow. Er der noget smukkere end en kvinde med sin pik i munden? Nosser blev også suttet og leget grundigt med. Op og sidde på midt ansigt og jeg fik smagt hendes dejlige, velduftende fisse og vi endte ud i en 69er. Fuck hun suttede skønt. Hun spurgte om vi skulle kneppe eller jeg gerne ville slikke mere fisse? Med en time købt ville jeg da gerne slikke mere fisse. Gummi på og hun red til den store guldmedalje. Hendes fisse var stram og jeg kunne mærke, at hun brugte musklerne godt dernede. Eksplosion, hvorefter hun rengjorde og vi slappede lidt af, inden hun gik i gang med at massere. Sara er en utrolig sød og serviceminded kvinde og jeg kan absolut anbefale hende og jeg tror også, man kan få lov at kneppe uden. Det lagde hun selv lidt op til, men det tør jeg altså ikke med en sød kvinde hjemme, der ikke skal vide, hvad jeg render og laver. Men absolut et genbesøg, hvis jeg kommer på Løgstør-kanten igen en skønne dag. Sara gjorde mig glad :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at hun intet problem har med og kneppe uden kondom har vært forbi flere gange:P, hun kan helt sikkert anbefales os hvis man er helt ny:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot krop, ser det ud til på billederne. 

Jeg må indrømme, at jeg lidt har et svagt punkt for thaier med lidt mere fyldige former. 

(Ikke at de helt slanke ikke også er fine. Men der er bare noget med det der thai-udseende, kombineret med gode former...). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 27 minutter siden:

Flot krop, ser det ud til på billederne. 

Hun ser endnu bedre ud i virkeligheden;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte sara i sidste uge.hun er en super dejlig pige og utrolig servicemindet.skal helt sikkert besøges igen når jeg får mulighed for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, den 15.4.2024 at 10:09:

Flot krop, ser det ud til på billederne. 

Jeg må indrømme, at jeg lidt har et svagt punkt for thaier med lidt mere fyldige former. 

(Ikke at de helt slanke ikke også er fine. Men der er bare noget med det der thai-udseende, kombineret med gode former...). 

Jeg er helt enig med dig. Så skriv endelig hvis du har nogle du kan anbefale 

Del dette indlæg


Link til indlæg
camper skrev, den 15.4.2024 at 20:51:

Besøgte sara i sidste uge.hun er en super dejlig pige og utrolig servicemindet.skal helt sikkert besøges igen når jeg får mulighed for det.

Er det et ordentligt sted eller et rottehul?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...