Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skriver her mit første indlæg, fordi jeg har mødt den mest fantastiske pige ude på Amager.

Bianca

Jeg havde luret på Bianca sidst hun var her i København men nåede aldrig et møde inden hun smuttede hjem.

Jeg har kigget på profilen og hun er en pige som præcis tænder mig i sådan en situation. Vi får aftalt et møde meget nemt oveer whatsapp, og jeg er meget spændt på om hun kan leve op til sine billeder.

Da jeg tropper op bliver jeg lukket ind og der står Bianca foran mig så gude smuk og fræk, vil næsten sige hun er mere fantastisk i virkeligheden. Man kan godt se hendes bryster har fået et løft men det tænder mig yderligere.

Jeg hopper i bad og kommer ud til hende der står klar i latex og høje hæle som aftalt. Hun fører mig ind på værelset og begynder stille og roligt at kysse mig. Hvorefter jeg får et dejligt blowjob og vi har sex i noget tid til jeg simpelthen ikke kan holde den mere selvom vi tog den meget stille og roligt. Efter spørger hun om jeg vil have en ekstra omgang eller massage. Jeg kender mig selv så godt jeg ved jeg ikke får den op så hurtigt igen selvom hun er helt fantastisk så jeg får mig en stille og rolig massage mens vi chatter lidt. Hendes engelsk er ikke det bedste men vi kan da holde nogle okay samtaler. Jeg tror vi ender med at gå over tid og hun fortæller mig også at jeg er det første besøg efter hun er kommet til kbh.

Alt i alt er Bianca en meget nærværende pige som vil kysse meget og pirre dig. Hun er klar blandt de bedste piger jeg har mødtes med.

Jeg håber i kan bruge mit første indlæg til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv kigget på hende og skrevet med hende, men fandt hendes priser absurd høje i forhold til andre GP'er, kan være jeg skal overveje det igen:D For hun ser satme fræk og lækker ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor mon bl.a min kommentar i denne tråd er blevet fjernet? Skrev i går tidlig morges og kan se det er pist væk.. censurering?? Har aldrig oplevet dette i de mange år jeg har brugt siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 5 timer siden:

Hvorfor mon bl.a min kommentar i denne tråd er blevet fjernet? Skrev i går tidlig morges og kan se det er pist væk.. censurering?? Har aldrig oplevet dette i de mange år jeg har brugt siden

De keder sig pt…. Har fået 2 advarsler den seneste tid…. Og nu får jeg sikkert nr 3. Det går stærkt ned af bakke herinde pt….:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...