Hop til indhold
Slaven_Randers

De gode gamle dage

Recommended Posts

Afledt af hvem savner du tråden begyndte min gamle hjerne at rumstere og begyndte at tænke tilbage på alle de lysthuse jeg gennem tiderne har besøgt rundt om i landet og der er godt nok ikke mange af dem tilbage. Min liste blev/er på ingen måde fuldkommen og har helt sikkert glemt både piger og steder. Enkelte er også bevist glemt pga de dårlige oplevelser. De private diskrete steder er helt udeladt. 

 

Århus

sonnensgade (her huserede Nanna og besøgte også andre der Stine bl.a.)

randersvej i kælderen (Århus SM studie med Kirsten og flere jeg ikke husker navnene på)

herningvej i kælderen (der huserede en dominerende dame navnet har jeg desværre glemt, hun tog min mødom både den rigtige og inden for købesex)

lucernevej (Århus sm studies nye lokaler også med Kirsten og stedet jeg mødte de 2 fynske søstre ilona og sandy første gang)

Grønnegade (her udviklede jeg et usundt forhold til husholdnings film takket være madame Helena )

Frederiks alle her var der sted på både 1 og 2 sal( husker ikke navne eller andet fra stedet)

silkeborgvej hvor stederne nærmest lå som perler på en snor husker priserne var lave en gang svensk,dansk og fransk kostede 250 kr der lå vel 5-6 steder fra ringgade og  ud forbi Åbyhøj torv.

og så husker jeg også stederne her som jeg aldrig selv har besøgt

midtagervej

engtoften

rosengade

tåsinggade

stationvej 

 

og så er jeg end ikke nået ud af Århus damm det var tider alle disse steder var der danske piger knallert aldre og former

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været alle stederne, plus en hel del flere ;)
Har tit savnet et lille notat fra alle besøgene.

Herningvej, det var Maria.
Frederiks Allé, det var bl.a. Rapportpigen Bibi. Husker ikke navnet på blondinen.

Kom lige i tanke om, at der faktisk var to steder på Herningvej. Nr. 5 og nr. 15 eller 17. Maria var i nr. 5. Nr. 15/17 husker jeg ikke, hvem der var der.

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var Herningvej nr5 nede i kælderen der var en dør oppe ved gaden og så var der 7 trin ned og så kom døren hvor man ringede på.

kan godt passe hun hed Maria hun boede med familen ovenpå og jeg husker hende kun fra min debut hvor hun lokkede mig ind i sm afdelingen i stedet for det blide

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...