Hop til indhold

Dansk GP første gang

Featured Replies

Skrevet

Hey de herre, kunne bruge jeres erfaring.

Jeg har været her på EG i et godt stykke tid nu og har dannet mig erfaring med tiden, så kender lidt bedre til tingene nu end før, hvor jeg ikke havde en bruger. 

Jeg har kun været sammen med udenlandske GP'er og ikke danske GP'er, og årsagen til det er nok fordi jeg ikke har haft kendtskab til danske GP'er. Det har ikke noget med at gøre, at jeg foretrækker den ene frem for den anden, men mangel research. 

Det er blevet meget nemmere at finde rundt i, så snart jeg fandt dette forum og har stødt på danske piger, som giver mig lysten til at besøge en dansk GP for første gang. 

Lysterne kom nok, da jeg stødte på Pussy Galores, noget som jeg har aldrig hørt om og må sige, der åbnede sig en ny verden for mig. Desværre er det helt over i sjælland, så den kan jeg ligeså godt glemme. Så må jeg prøve heldet her i mit område.

Jeg søger helst en dansk GP i aarhus omegn. 

Mine ønsker til dansk GP:

Jeg er ikke så god med ord til at beskrive min type, men jeg lader det visuelle tale for sig selv. Et godt eksempel er Nicole Bulow fra Pussy Galores og selvfølgelig mange andre lækre piger derinde. Link: https://70210026.dk/nicole

Nicole Bulow er den type jeg umiddelbart vil gå efter, både udseendemæssigt, alder, osv. meget det der studine look. 

Jeg er en fyr i 20'erne og ser mig selv helst være sammen en i den aldersgruppe.

Nu er der jo forskel mellem en udenlandsk og dansk GP selvfølgelig, og det er noget jeg godt kan gå hen og blive nervøs for, hvor man ligesom er i højde med hinanden kan man sige, når man taler samme sprog.

Så gutter vil lige høre jeres erfaring, hvordan det er at være sammen med en dansk GP og vil høre hvad jeg kan gøre, for at få den bedste oplevelse ud af det, når det kommer til stykket. Vil også gerne høre fra jer glædespiger herinde, som kan give gode råd. 

Tak for at have læst med. 

Skrevet

Godt valg, at besøge danske piger og begynde med Nicole.

Jeg nyder at komme hos pigerne på PG og SG, netop fordi mange af dem har det hele, stil, udseende, hjerne og hjerte. Foruden lækker sex naturligvis. Så meget nyder jeg timerne med dem, at jeg hele tiden vender tilbage til de samme, selv om jeg har sat mig for at besøge samtlige af dem. Men jeg når det nok. Er kun i begyndelsen af 60-erne....;) and still going.... stiff.

Og du er i 20-erne. God fornøjelse med et herligt liv forude.

Skrevet
  • Author
Signor Cuoco skrev, for 40 minutter siden:

Godt valg, at besøge danske piger og begynde med Nicole.

Jeg nyder at komme hos pigerne på PG og SG, netop fordi mange af dem har det hele, stil, udseende, hjerne og hjerte. Foruden lækker sex naturligvis. Så meget nyder jeg timerne med dem, at jeg hele tiden vender tilbage til de samme, selv om jeg har sat mig for at besøge samtlige af dem. Men jeg når det nok. Er kun i begyndelsen af 60-erne....;) and still going.... stiff.

Og du er i 20-erne. God fornøjelse med et herligt liv forude.

Mange tak, jeg prøver at nyde det så godt som muligt.

Nicole ville jeg gerne uden tvivl besøge, hvis det var en mulighed. Desværre er det for langt væk, men har dog lagt mærke til at nogle fra PG kommer på besøg i Aarhus en gang imellem, f.eks. Candy Cane, ved ikke hvordan det er med Nicole? Det kunne være lækkert.

Jeg tænker der er fordele og ulemper mellem udenlandsk og dansk GP, men det er en erfaring jeg gerne vil have med mig og som du siger der er nok mere kvalitet hos en dansk går jeg ud fra.

Skrevet
Mike56 skrev, for 1 time siden:

der er nok mere kvalitet hos en dansk går jeg ud fra.

Ikke nødvendigvis…har nok mere at gøre med personen end vedkommendes nationalitet…

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 14 minutter siden:

Ikke nødvendigvis…har nok mere at gøre med personen end vedkommendes nationalitet…

Det har du selvfølgelig helt ret i, jeg er ikke lige den bedste til at formulere mig, beklager. Men hvad jeg mente var at der er udenlandske GP'er derude, som har tendens til at være for maskinagtigt, noget jeg selv har oplevet. 

Det er selvfølgelig ikke alle, jeg har også haft mega gode oplevelser hos udenlandske og der er helt sikkert mange skønne piger i branchen, som er på samme niveau med danske piger, der er glad for deres job. 

Skrevet

Det bliver et lidt langt svar, beklager jeg ikke kan fatte mig i korthed...

1) Ang. det at besøge en dansk GP kontra en udlænding:

Netop det aspekt var jeg også ret opmærksom på, da jeg startede som kunde i branchen for omtrent 2½ år siden. Jeg havde svært ved at sætte ord på hvorfor dengang, men jeg tror at jeg var bekymret for at købesex ikke ville være noget for mig alligevel, og så ville jeg på en eller anden måde have det bedre, hvis jeg var lidt distanceret fra det hele på den måde. Måske ikke den mest sympatiske tanke, men sådan er vi mennesker nogle gange skruet mærkeligt sammen i hovedet. Nok af samme grund var mit første GP-besøg hos en thai-massør - så kunne man jo altid fortælle sig selv at man bare havde fået en gang massage, som var gået lidt over gevind. Gik ret hurtigt videre til europæiske kvinder, men der gik næsten et halvt år, før jeg besøgte min første danske pige. 

Det var egentlig en ret interessant oplevelse. Jeg var næsten lige så nervøs den dag, som ved mit allerførste GP besøg. Årsagen var nok at jeg inde i mit hoved havde besluttet, at det her var noget helt andet. Jeg havde også skrevet til pigen, at jeg var ganske ny i branchen, hvilket jo ikke var helt forkert, men heller ikke helt sandt.

Det blev til en helt fænomenal oplevelse. Fordelen ved at besøge danske piger er (som du også selv skriver) at man er i øjenhøjde på en anden måde end ved besøg hos udenlandske piger. Det betyder altså noget at man deler sprog og kulturel referenceramme. Jeg booker som udgangspunkt aldrig aftaler under 45 minutter og det betyder meget for mig at kunne kommunikere godt med pigen både før, under og efter sexen. Derfor er min oplevelse, at når man virkelig føler at man har kemi med en dansk pige, så er der intet der kan slå det.

Nationalitet er dog ikke nogen garanti for en prima oplevelse, der findes gode og mindre gode piger i alle kategorier. Faktisk forholder det sig sådan, at den eneste decideret dårlige oplevelse jeg har haft med købesex var med en dansk pige. Det var efter jeg havde haft en del gode erfaringer med danske piger, så min kritiske sans fejlede mig kortvarigt. 

2) Danske studiner i Aarhus og omegn:

Ak ja, her er udvalget desværre noget povert. Generelt er det desværre sådan at man må holde nøje øje med annoncerne, hvis man vil have en aftale med en yngre dansk GP i Aarhus og omegn. Der er mig bekendt ikke rigtig nogen, som har fast base her og regelmæssigt tilbyder ydelser. De danske piger jeg selv besøger i oplandet kan ikke rigtig beskrives som studiner, men jeg har haft kig på en række piger, som kunne opfylde de kriterier og som af og til er at finde her i byen:

Lea (https://annoncelight.dk/showad/268275) kan du faktisk være heldig at møde i næste uge igen. Hun arbejder af og til sammen med Candy, som du selv nævnte i dit opslag.

Freja (https://annoncelight.dk/showad/398477) er en ny stjerne på himlen. Har været aktiv både øst og vest for Storebælt.

Alina (https://annoncelight.dk/showad/381692) kunne også være et godt bud.

De to sidstnævnte har ikke opdateret deres annoncer i noget tid. De plejer at blive opdateret med datoer, når de er aktive. 
Har desværre ikke besøgt nogen af dem endnu, så jeg kan ikke vouche personligt for dem, men søger du på annoncenumrene får du en del hits på tidligere anmeldelser.

Cheers

Skrevet

Det er virkelig svært at finde  yngre danske GPer i Aarhus og nogle af dem jeg har været sammen med er ikke længere aktive.

Ellers kender jeg:

Alina:

https://annoncelight.dk/showad/381692

Super sød -smukt dansk pige med den lækreste fast naturlig krop. Alina er i 20’erne. Hun tilbyder virkelig lækker GFE sex med en top service jeg ikke oplever tit. Det føles som at være sammen med den lækreste pige i byen.

Mia:

https://annoncelight.dk/showad/398153

Jeg har endnu ikke skrevet en rigtig anmeldelse af Mia- men hun er en meget passioneret smuk ung kvinde. Jeg vil mene at det passer at hun er 29. Hun tilbyder GFE sex med en meget lækker setup. Mia er en kvinde som tager initiativet og alt virker meget autentisk når man er sammen med hende. Desværre grundet prisen, er Mia ikke en pige jeg kan besøge 2-3 gange om måneden- men ellers får man sex i top kvalitet. :) 

Skrevet
  • Author

@Bigstok 

Du skal ikke beklage, jeg værdsætter virkelig meget, at du har taget dig god tid til at skrive og sætter dig ind i mine sko. Tusind tak ven! 

Bigstok skrev, for 2 timer siden:

Det var egentlig en ret interessant oplevelse. Jeg var næsten lige så nervøs den dag, som ved mit allerførste GP besøg. Årsagen var nok at jeg inde i mit hoved havde besluttet, at det her var noget helt andet. Jeg havde også skrevet til pigen, at jeg var ganske ny i branchen, hvilket jo ikke var helt forkert, men heller ikke helt sandt.

Det blev til en helt fænomenal oplevelse. Fordelen ved at besøge danske piger er (som du også selv skriver) at man er i øjenhøjde på en anden måde end ved besøg hos udenlandske piger. Det betyder altså noget at man deler sprog og kulturel referenceramme. Jeg booker som udgangspunkt aldrig aftaler under 45 minutter og det betyder meget for mig at kunne kommunikere godt med pigen både før, under og efter sexen. Derfor er min oplevelse, at når man virkelig føler at man har kemi med en dansk pige, så er der intet der kan slå det.

Det du skriver her, er lige præcis den følelse jeg har med at besøge en dansk pige, som om det er sin første gang, men det er det jo reelt ikke. Det er nok der hvor den ligger, at man deler samme sprog og kultur, som gør en nervøs.

I forhold til min præference af danske piger, foretrækker jeg en med et dansk udseende, som Nicole og Freja som du har linket til, et meget dansk look, det man ser i hverdagen. Jeg har ikke noget imod danske piger med anden etnisk baggrund, men det er bare ikke lige det jeg går efter, til at starte med i hvert fald.

Jeg er godt klar over, at det har noget med personen at gøre, om man får en god oplevelse, men det med danske piger er meget nyt for mig. Jeg er derfor meget spændt på, hvordan det kommer til at forholde sig hos en dansk pige.

Skrevet
  • Author
Le courvoisier skrev, for 1 time siden:

Det er virkelig svært at finde  yngre danske GPer i Aarhus og nogle af dem jeg har været sammen med er ikke længere aktive.

Ellers kender jeg:

Alina:

https://annoncelight.dk/showad/381692

Super sød -smukt dansk pige med den lækreste fast naturlig krop. Alina er i 20’erne. Hun tilbyder virkelig lækker GFE sex med en top service jeg ikke oplever tit. Det føles som at være sammen med den lækreste pige i byen.

Mia:

https://annoncelight.dk/showad/398153

Jeg har endnu ikke skrevet en rigtig anmeldelse af Mia- men hun er en meget passioneret smuk ung kvinde. Jeg vil mene at det passer at hun er 29. Hun tilbyder GFE sex med en meget lækker setup. Mia er en kvinde som tager initiativet og alt virker meget autentisk når man er sammen med hende. Desværre grundet prisen, er Mia ikke en pige jeg kan besøge 2-3 gange om måneden- men ellers får man sex i top kvalitet. :) 

Det har du helt ret i, at det svært at finde danske piger i smilets by især de yngre, som jeg glemte at få nævnt. 

Alina er jeg stødt på før, men jeg sidder lidt og tænker der står "ingen under 35 år" det bliver måske et problem for mig. Jeg har også tænkt på, om hun har det dansk udseende jeg søger, for det er lidt svært at vurdere ud fra billederne. 

Mia har jeg også set før, som lige er lovlig dyrt for en omgang tænkte jeg. Er hellere ikke så glade for høje piger, hvis hendes mål passer. Hun ser da ellers sød ud.

Freja kunne være en mulighed for mig og har overvejet hende, siden hun dukkede op. Hun er uden tvivl det jeg søger hvad angår udseende, men hun er trods alt ny og jeg går også det "nye" i møde. Gad vide, hvordan det vil resultere sig.

Men mange tak for dine forslag. :)

Skrevet

Ja- det med de  >35 år havde jeg glemt.
og ja Mias mål stemmer. :)

Redigeret af Le courvoisier

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.