bukas 23 Skrevet 14. April Hej venner. Er der nogen der kan anbefale et godt sted hvor man får massage mm i og omkring Sønderborg. Savner en at mødes med. Gerne Thai eller anden kvinde. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 314 Skrevet 15. April bukas skrev, for 21 timer siden: Hej venner. Er der nogen der kan anbefale et godt sted hvor man får massage mm i og omkring Sønderborg. Savner en at mødes med. Gerne Thai eller anden kvinde. Tak https://annoncelight.dk/showad/345643 kender hende ikke. Men godt anmeldt. synes hun lyder fræk og tiltalende. er det noget i den retning du søger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 314 Skrevet 21. April bukas skrev, den 14.4.2024 at 12:51: Hej venner. Er der nogen der kan anbefale et godt sted hvor man får massage mm i og omkring Sønderborg. Savner en at mødes med. Gerne Thai eller anden kvinde. Tak Gav dig hjælp og et ledsagende spørgsmål? var set noget? fik du hende besøgt? Savner svar fra dig! Vil man nyde er det pæn opførsel også at yde….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 21. April PeeHairy skrev, for 2 timer siden: Gav dig hjælp og et ledsagende spørgsmål? var set noget? fik du hende besøgt? Savner svar fra dig! Vil man nyde er det pæn opførsel også at yde….. Har skrevet til hende men intet svar. Men hun lyder spændende. Har du besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 314 Skrevet 21. April bukas skrev, for 4 timer siden: Har skrevet til hende men intet svar. Men hun lyder spændende. Har du besøgt hende. Ja - mon du har læst det jeg skrev til dig ??? “ jeg kender hende ikke men ……”? - så nej jeg har ikke besøgt Jeg bor langt væk - meget sjældent muligt. Derfor er jeg også interesserer i at høre reelle erfaringer. Jeg skrev til hende med reelle spørgsmål - og forklarede situationen - men hun gider kun svare på bookinger ( åbenbart) så hoven er hun jo så også desværre! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg