Hop til indhold
bollebollesen

23 år i København. Privat

Recommended Posts

Jeg nåede hende. Hun var der kun to dage. Hun tungekyssede, jeg slikkede hende og hun gav megafransk. Slugte som den største selvfølgelighed. Ret fedt. Havde lånt en lejlighed af veninde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet at have en aftale med hende. Da jeg ringede til hende på det aftalte tidspunkt var hun ikke helt klar og bad mig vente 10 min ude på vejen. Dette gjorde jeg med glæde da hun lød super sød i telefonen. Efter 10 min prøvede jeg at ringe igen, intet svar, der gik yderligere 5 min og jeg ringede igen, stadig intet svar. Sådan forsatte jeg 5 min mere. Herefter gik jeg min vej og efter 5 min kom der en besked hvor der stod hun var faldet i søvn på sofaen og var klar nu. Jeg gad ikke gå tilbage.

Men jeg vil gerne høre om der er andre som har haft bedre oplevelser med hende. Danske piger er nu bedst!

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har også mødt hende hun er ret sød og naturlig  # bollebollesen # !! store faste bryster...!!!!!!!!!   aarrhh det vil jeg ikke sige at en på 23.. men det er en mindre detalje for syntes hun var sød og frisk nok. helt klart en amartør,, hun bliver driv våd nemlig :-) nu altid et godt tegn ...

vil gerne besøge hende igen næste gang hun er i kbh  hun virker nemlig ikke som en der er fra storbyen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...