Hop til indhold

Jesik Aarhus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/331801

Jeg har besøgt denne kvinde. Hun er en sød kvinde, og var nem og komme i kontakt og få en aftale med.

Selve servicen var ikke helt som jeg havde forventet. Men jeg kommer nok alligevel igen :)

Hun sparer ikke på olien hvilket for mig er positivt. Og desuden får du alle minutter af din betalte tid.

Skrevet
UngAarhus skrev, for 3 timer siden:

Jeg har besøgt denne kvinde. Hun er en sød kvinde, og var nem og komme i kontakt og få en aftale med.

Selve servicen var ikke helt som jeg havde forventet. Men jeg kommer nok alligevel igen :)

Hun sparer ikke på olien hvilket for mig er positivt. Og desuden får du alle minutter af din betalte tid.

Annoncen henviser til Jessik i Odense???

Redigeret af Bjørn

• 1 month later...
Skrevet
UngAarhus skrev, den 14.4.2024 at 11:19:

Hey

jeg er noget nysgerrig på det med servicen ikke var som forventet.

jeg elsker det sensuelle og erotiske i disse massager. Men alt for mange kan ikke finde ud af at skabe det sensuelle rum.

er det det du mener eller?

Skrevet

Det jeg oplevede i Odense var decideret ringe erotisk massage - fuldstændig mekanisk hoppende røv på min ryg i 10 min uden nogen variation - lå og glædede mig til det var overstået og fortrød pengene ikke var brugt på noget mere kvalitet !

Skrevet
Bjørn skrev, den 14.4.2024 at 14:20:

Annoncen henviser til Jessik i Odense???

Hun er rykker fra Aarhus til Odense. Nu er hun i Aalborg

Skrevet
The_Boobman skrev, for 12 timer siden:

Hun er rykker fra Aarhus til Odense. Nu er hun i Aalborg

Og nu er hun så i Vejle.

• 6 months later...
Skrevet
pokerface2000 skrev, den 9.6.2024 at 22:11:

Det jeg oplevede i Odense var decideret ringe erotisk massage - fuldstændig mekanisk hoppende røv på min ryg i 10 min uden nogen variation - lå og glædede mig til det var overstået og fortrød pengene ikke var brugt på noget mere kvalitet !

Spar jeres penge, maskin Tantra massage det er værre end det værste thai massage, hun startede med at massere mine ben og brugte 15 min på det, derefter en maskin b2b, dog med hendes bryster mod min ryg 15 min, blev vendt om på ryggen, maven fik en tur med b2b og lille Frans fik en tur mellem brysterne, hun rørte ikke på et eneste tidspunkt Frans, men flotte billeder men ikke noget med Tantra og gøre, sætter ikke mine ben der igen, kiggede ikke engang på mig mens hun havde sit foretagende kørende. 

pokerface2000 skrev, den 9.6.2024 at 22:11:

Skrevet
Hightower47 skrev, for 13 timer siden:

lille Frans fik en tur mellem brysterne, hun rørte ikke på et eneste tidspunkt Frans,  

Forstår jeg ikke rigtigt -  blev det ikke afsluttet med happy end, for det er i alle hendes tider med lingam massage og hj/bj  

Skrevet
Nybegynderen fra landet skrev, for 7 timer siden:

Forstår jeg ikke rigtigt -  blev det ikke afsluttet med happy end, for det er i alle hendes tider med lingam massage og hj/bj  

Det undrer  mig også,  hvordan kan det være? . 
jeg er ikke Tantra expert ,men synes at hun giver gode massage . 
jeg har besøgt hende flere gang , og var altid tilfreds . Med dyb øjenkontakt iser under håndjobet. Hun er dejlig at snakke med . en  flot pige . Men juvelen hos hende er hendes bryster , haaaa . De bryster er klasse for sig selv . Og der er også spørsmål om Kimi . 

Redigeret af Betelgeuse1965#2

Skrevet
Betelgeuse1965#2 skrev, 1 time siden:

Det undrer  mig også,  hvordan kan det være? . 
jeg er ikke Tantra expert ,men synes at hun giver gode massage . 
jeg har besøgt hende flere gang , og var altid tilfreds . Med dyb øjenkontakt iser under håndjobet. Hun er dejlig at snakke med . en  flot pige . Men juvelen hos hende er hendes bryster , haaaa . De bryster er klasse for sig selv . Og der er også spørsmål om Kimi . 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.