Hop til indhold

Katy Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Det ser næsten for godt ud til at være sandt, så venter spændt på første anmeldelse fra en erfaren bruger

Redigeret af NP Dok
.

Skrevet
NP Dok skrev, for 3 timer siden:

Det ser næsten for godt ud til at være sandt, så venter spændt på første anmeldelse fra en erfaren bruger

Ved ikke hvor erfaren jeg er, men tænker godt jeg vil vove pelsen her. Så må vi se hvordan billeder stemmer overens med virkelighed og oplevelse :) 

Skrevet
ReeferMadness skrev, den 16.4.2024 at 14:05:

Ved ikke hvor erfaren jeg er, men tænker godt jeg vil vove pelsen her. Så må vi se hvordan billeder stemmer overens med virkelighed og oplevelse :) 

Giv lige en melding, er billederne retvisende . Hvordan er hun i så fald 

Skrevet
Bertil68 skrev, for 22 timer siden:

Giv lige en melding, er billederne retvisende . Hvordan er hun i så fald 

Desværre har jeg ikke noget at tilbagemelde  - det lykkedes mig ikke at få lavet en aftale. Der blev ikke svaret tilbage på mine beskeder.

Skrevet
ReeferMadness skrev, 1 time siden:

Desværre har jeg ikke noget at tilbagemelde  - det lykkedes mig ikke at få lavet en aftale. Der blev ikke svaret tilbage på mine beskeder.

Ærgerligt 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.