Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var for 1 år tilbage nede i vejle ved havnegade et sted hos en thai klinik kan ikke huske andet nogle der ved om der er nogle thai der holder til der stadig?

Skrevet

Der er i hvert fald denne thai klinik i omtalte gade https://annoncelight.dk/showad/369361

Personligt foretrækker jeg Kimmie i en anden gade i Vejle - hendes annonce er ikke  lige aktiveret endnu i dag. Sker nok her indenfor de næste par timer

Sikker på der også er bemanding i den anden klinik du nævner, men har ikke lige styr på hvem

Skrevet
  • Author
gamlingen skrev, for 7 minutter siden:

Der er i hvert fald denne thai klinik i omtalte gade https://annoncelight.dk/showad/369361

Personligt foretrækker jeg Kimmie i en anden gade i Vejle - hendes annonce er ikke  lige aktiveret endnu i dag. Sker nok her indenfor de næste par timer

Sikker på der også er bemanding i den anden klinik du nævner, men har ikke lige styr på hvem

Tak for det vil også lige kigge på din anbefaling Kimmie kender jeg ikke

Skrevet
Damm160 skrev, for 2 timer siden:

Var for 1 år tilbage nede i vejle ved havnegade et sted hos en thai klinik kan ikke huske andet nogle der ved om der er nogle thai der holder til der stadig?

Hej, Mata og Milk holder til på klinik på denne gade

Skrevet
Damm160 skrev, for 3 timer siden:

Tak for det vil også lige kigge på din anbefaling Kimmie kender jeg ikke

Her lidt om Kimmie 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.