Hop til indhold

Recommended Posts

Var for 1 år tilbage nede i vejle ved havnegade et sted hos en thai klinik kan ikke huske andet nogle der ved om der er nogle thai der holder til der stadig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er i hvert fald denne thai klinik i omtalte gade https://annoncelight.dk/showad/369361

Personligt foretrækker jeg Kimmie i en anden gade i Vejle - hendes annonce er ikke  lige aktiveret endnu i dag. Sker nok her indenfor de næste par timer

Sikker på der også er bemanding i den anden klinik du nævner, men har ikke lige styr på hvem

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 7 minutter siden:

Der er i hvert fald denne thai klinik i omtalte gade https://annoncelight.dk/showad/369361

Personligt foretrækker jeg Kimmie i en anden gade i Vejle - hendes annonce er ikke  lige aktiveret endnu i dag. Sker nok her indenfor de næste par timer

Sikker på der også er bemanding i den anden klinik du nævner, men har ikke lige styr på hvem

Tak for det vil også lige kigge på din anbefaling Kimmie kender jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Damm160 skrev, for 2 timer siden:

Var for 1 år tilbage nede i vejle ved havnegade et sted hos en thai klinik kan ikke huske andet nogle der ved om der er nogle thai der holder til der stadig?

Hej, Mata og Milk holder til på klinik på denne gade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Damm160 skrev, for 3 timer siden:

Tak for det vil også lige kigge på din anbefaling Kimmie kender jeg ikke

Her lidt om Kimmie 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...