Hop til indhold

Recommended Posts

Ingen, der har besøgt hende? 

Jeg har set stedet (Phuangmalai) anmeldt et par gange for et par år siden, men er usikker på, om det er med den samme GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bubsi skrev, 1 time siden:

Mon ikke der er 2-3 thai piger til at servicere kunderne.

Pas. 

På billederne ser det ud til at være den samme pige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, den 14.4.2024 at 08:10:

https://annoncelight.dk/showad/398420

Hun ser jo dejlig ud, men nogle, der var besøgt hende og kan berette lidt? 

Ja, hun ser dejlig ud. Men pigen i den blå kjole dansede på den video jeg henviste til i denne tråd. (videoen er nu væk)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/177917-aarhus-klinik/?tab=comments#comment-1569069

Da jeg for længe siden besøgte stedet var der ikke sammenhæng mellem billeder og pigen på briksen. Jeg er heller ikke sikker på, at du møder samme pige, hvis du bestiller tid 2 lørdage i træk. Jeg fik en fin behandling, og gik glad derfra, så jeg vil opfordre til at give det et forsøg.

Men hvis du er "kunstkender" og går meget op i portrætlighed, så tror jeg du bliver skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, den 19.4.2024 at 22:48:

Jeg fik en fin behandling, og gik glad derfra, så jeg vil opfordre til at give det et forsøg.

Men hvis du er "kunstkender" og går meget op i portrætlighed, så tror jeg du bliver skuffet.

Tak for svar. 

-Overvejer det kraftigt - trods det med portrætligheden :-) 

Hvad tilbyder de på stedet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 13 timer siden:

Tak for svar. 

-Overvejer det kraftigt - trods det med portrætligheden :-) 

Hvad tilbyder de på stedet? 

Nu er det jo nogen tid siden jeg var på besøg, og der er løbet meget vand gennem Aarhus Å siden. Billeder og skønhederne på briksen er helt sikkert blevet udskiftet flere gange siden - som tidligere skrevet måske ikke helt i samme takt.

Jeg hører jo til dem som aldrig aftaler hvad der skal ske, når jeg booker en tid. Jeg elsker spændingen ved at gå ind af døren, og ikke vide hvad det udvikler sig til. Jeg er aldrig blevet skuffet, har enkelte gange oplevet at det var ok uden behov for gentagelse, men ellers har det været dejlige oplevelser. I bund og grund kan man jo aftale 117 forskellige ting, men den berømte "kemi" med den man møder, er jo det der kan gøre besøget helt fantastisk.

Jeg har i en anden tråd læst, at mutter ikke tilbyder ekstra. Men jeg har heller ikke læst om nogen, der ikke har fået opfyldt deres ønsker. Ved et besøg i dag, ville jeg derfor forvente stadig at kunne få en gængs FP af dagens medhjælper. Om der kysses med et sultent blik i øjet - måske, men ting som anal og sex uden kondom, det ville jeg ikke forvente at få tilbudt.

Jeg fornemmede en god stemning på stedet, og turde godt stikke snuden indenfor helt uanmeldt. Så hvis du ikke er presset af en stram tidsplan, og skal til nu og her, så er jeg sikker på at du vil kunne få en god snak om både tid og muligheder, og måske få et glimt af dagens guldklump.

Hvis du hopper på briksen, så ville det være rigtig fint at høre om oplevelsen - måske det er blevet tid til et genbesøg.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 10 timer siden:

Jeg hører jo til dem som aldrig aftaler hvad der skal ske, når jeg booker en tid. Jeg elsker spændingen ved at gå ind af døren, og ikke vide hvad det udvikler sig til. Jeg er aldrig blevet skuffet, har enkelte gange oplevet at det var ok uden behov for gentagelse, men ellers har det været dejlige oplevelser. I bund og grund kan man jo aftale 117 forskellige ting, men den berømte "kemi" med den man møder, er jo det der kan gøre besøget helt fantastisk.

Tak for svar - og enig i det. 

Det er også noget af det, jeg selv sætter mest pris på mht. at komme på thai-stederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...