Hop til indhold

Møg fræk dansk talende som oprindelse, Københavner tøs på visit i Odense Fyn

Featured Replies

Skrevet

Fin kommunikation, sød og hurtigt svar, desværre har jeg ikke fået plads i min kalender, og da jeg fik, var det for sent på hendes vagt. Jeg skriver, hvis det lykkedes.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har været tæt på at få en aftale med hende i et Solcenter midt i Odense. Men der stødte noget til så hun ville blive en del forsinket og da jeg havde en lidt stram bagkant så blev vi enige om at gøre det en anden gang. Hvilket at vi ikke har fået gjort endnu. Hun virker seriøs og hun sendte et ansigtsbillede. Hun er en pæn pige med udenlandske rødder.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Sailorman skrev, den 10.6.2024 at 17:26:

Jeg har været tæt på at få en aftale med hende i et Solcenter midt i Odense. Men der stødte noget til så hun ville blive en del forsinket og da jeg havde en lidt stram bagkant så blev vi enige om at gøre det en anden gang. Hvilket at vi ikke har fået gjort endnu. Hun virker seriøs og hun sendte et ansigtsbillede. Hun er en pæn pige med udenlandske rødder.

Det er os lige præcis det sammen det skete med mig..så tror sku ikke det er tilfælde .. det lugter lidt ... men man skal selvfølgelig heller ej sige aldrig 

Skrevet
  • Author

Screenshot_20240623_072422_Messages.thumb.jpg.ab4ee8ae89f43c073f8db1a4cdb28fd1.jpgSå intet mere til sidst 

Screenshot_20240623_072422_Messages.jpg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.