Hop til indhold
Kneppe-dyret

Nerea, Aarhus/Randers

Recommended Posts

Jeg vil anbefale jer, at holde dig fra hende her. Det er en anden pige man møder, som ligner mere eller mindre pigen på billederne. Jeg troede også, at jeg ville møde pigen på billederne.

Det hele virkede meget skummelt, så snart jeg kom ind i lejligheden og mødte pigen, det er her man skulle have taget afsted. Jeg er ikke på nogen som helst måde et røvhul, men jeg tror godt de fleste af os herinde kender til, når banditten tager over. 

Jeg er stadig irriteret over dette, at jeg ikke fik taget afsted til en mere garanteret GP, hvis man kan sige det på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, 1 time siden:

De 2 piger her holder til samme sted i en gade på Trøjborg, hedder det vist på Århusiansk

https://annoncelight.dk/showad/393549

https://annoncelight.dk/showad/400296

De tilbyder begge alm med kondom og superfransk for 200 ekstra - om det er pigerne på billederne skal jeg ikke kunne sige. Min info er udelukkende fra sms med dem

På det seneste har jeg udelukkende besøgt latinas og vil gerne dele min erfaring. Jeg har besøgt begge piger som du har linket til. 

Nerea, som denne tråd omhandler om, besøgte jeg da hun havde addresse i centrum, og det var nok noget af det væreste jeg har oplevet. Ikke pigen på billederne, om man har mulighed for at møde den pige på billederne, tør jeg ikke at sige.

Lara, som vist er under en ny profil har jeg også besøgt i centrum og det er hende på billederne. Det var så ikke samme addresse.

Jeg har efterhånden lært addresserne godt at kende, hvor disse piger opholder sig, typisk flere piger i en lejlighed og har oplevet hvor man for eksempel har skrevet med Lara og Nerea åbner døren eller omvendt.

Det kunne måske være det der var sket mit besøg hos Nerea.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...