Hop til indhold
Gangbang-milf

⭐️❤️ MILF holder frækt Gangbang i Vejle, d. 17 april ❤️⭐️

Recommended Posts

Kan ikke få nok af mine frække gangbang og trænger til at være midtpunkt for en masse liderlige mænd. Så jeg kan nyde en masse pik og sperm.
 

Derfor holder jeg et lækkert gangbang. 

Dette gangbang foregår i Vejle onsdag d. 17. April fra 

11:00-12:30    1000 kr. 

og 

19:00-20:30      1000 kr. 

Ved mere end 6 deltagere, så udvider vi tiden med 30 min. Så I kan få 2 timer til at “lege” med mig. 

Jeg er en dansk, fræk milf på 40 år, 172 lækre centimeter og 65 kg. 

Jeg elsker lækker fræk sex. Blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming - gensidigt. Sluger gerne jeres lækre sperm. 
Gerne to pikke i min våde mis samtidig, det er så frækt. 

Jeg er ret udholdende, oftest ikke nødvendigt med pauser, da jeg bare elsker at få og give en masse nydelse. 

Kondom er valgfrit, har kondomer i standard størrelse og glidecreme, hvis det skal bruges. 

INGEN anal eller fisting
Maks. 65 å

Der serveres øl og vand. 
Samt er der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️

Så tilmeld jer dette gangbang, så i får en lækker og fræk oplevelse. Og jeg kan få masser af sperm. 

Tilmelding på følgende mail:

Gangbangmilf83gmail.com

 
Husk at undersøge om i kan deltage den dag, inden i tilmelder jer. 

.

#gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck

C9A38304-92DA-4302-8595-62112D8DFAA3.jpeg

87585836-757C-452A-AE1E-1707DB1AE31E.jpeg

DBCD2EA2-A982-4BC9-AF26-45F524CF4A9E.jpeg

75A4904D-73E6-4F6D-A9EF-060A08BB5E2C.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang-milf skrev, for 2 timer siden:

Kan ikke få nok af mine frække gangbang og trænger til at være midtpunkt for en masse liderlige mænd. Så jeg kan nyde en masse pik og sperm.
 

Derfor holder jeg et lækkert gangbang. 

Dette gangbang foregår i Vejle onsdag d. 17. April fra 

11:00-12:30    1000 kr. 

og 

19:00-20:30      1000 kr. 

Ved mere end 6 deltagere, så udvider vi tiden med 30 min. Så I kan få 2 timer til at “lege” med mig. 

Jeg er en dansk, fræk milf på 40 år, 172 lækre centimeter og 65 kg. 

Jeg elsker lækker fræk sex. Blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming - gensidigt. Sluger gerne jeres lækre sperm. 
Gerne to pikke i min våde mis samtidig, det er så frækt. 

Jeg er ret udholdende, oftest ikke nødvendigt med pauser, da jeg bare elsker at få og give en masse nydelse. 

Kondom er valgfrit, har kondomer i standard størrelse og glidecreme, hvis det skal bruges. 

INGEN anal eller fisting
Maks. 65 å

Der serveres øl og vand. 
Samt er der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️

Så tilmeld jer dette gangbang, så i får en lækker og fræk oplevelse. Og jeg kan få masser af sperm. 

Tilmelding på følgende mail:

Gangbangmilf83gmail.com

 
Husk at undersøge om i kan deltage den dag, inden i tilmelder jer. 

.

#gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck

C9A38304-92DA-4302-8595-62112D8DFAA3.jpeg

87585836-757C-452A-AE1E-1707DB1AE31E.jpeg

DBCD2EA2-A982-4BC9-AF26-45F524CF4A9E.jpeg

75A4904D-73E6-4F6D-A9EF-060A08BB5E2C.jpeg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joan skrev, den 13.4.2024 at 12:04:

 

Ville du spørge om noget? <3 For kan ikke se du har skrevet noget, kun opslaget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Gangbang-milf:wub: ung fyr her, skal bare høre om der en minimum alder grænse på deltager altså udover de selvfølgelig skal være 18+;) selv 21 her nemlig, og hvor mange er der tilmeldt? har ferie hele ugen, og det et meget fristene tilbud:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
max_xnxx2020 skrev, for 5 timer siden:

Hej @Gangbang-milf:wub: ung fyr her, skal bare høre om der en minimum alder grænse på deltager altså udover de selvfølgelig skal være 18+;) selv 21 her nemlig, og hvor mange er der tilmeldt? har ferie hele ugen, og det et meget fristene tilbud:D

Nej, du er mere end velkommen. :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang-milf skrev, for 32 minutter siden:

Nej, du er mere end velkommen. :wub: 

Jamen, ville elske det, men nu er jeg blevet tvunget tilbage på arbejde fra onsdag af<_< jeg må holde øje om du ikke holder noget en anden dag så, i må i hvert fald have en hyggeligt gangbang, så må jeg komme en anden dag:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår er det seneste man kan melde sig til, til det seneste gangbang?

for ved ikke helt endnu om jeg kan nå det mht arbejde så vil ikke melde mig til før jeg bed noget 100% og det er først i morgen op af dagen:twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley1987 skrev, for 3 timer siden:

Hvornår er det seneste man kan melde sig til, til det seneste gangbang?

for ved ikke helt endnu om jeg kan nå det mht arbejde så vil ikke melde mig til før jeg bed noget 100% og det er først i morgen op af dagen:twisted:

 

Gangbang-milf skrev, den 13.4.2024 at 09:58:

Kan ikke få nok af mine frække gangbang og trænger til at være midtpunkt for en masse liderlige mænd. Så jeg kan nyde en masse pik og sperm.
 

Derfor holder jeg et lækkert gangbang. 

Dette gangbang foregår i Vejle onsdag d. 17. April fra 

11:00-12:30    1000 kr. 

og 

19:00-20:30      1000 kr. 

Ved mere end 6 deltagere, så udvider vi tiden med 30 min. Så I kan få 2 timer til at “lege” med mig. 

Jeg er en dansk, fræk milf på 40 år, 172 lækre centimeter og 65 kg. 

Jeg elsker lækker fræk sex. Blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming - gensidigt. Sluger gerne jeres lækre sperm. 
Gerne to pikke i min våde mis samtidig, det er så frækt. 

Jeg er ret udholdende, oftest ikke nødvendigt med pauser, da jeg bare elsker at få og give en masse nydelse. 

Kondom er valgfrit, har kondomer i standard størrelse og glidecreme, hvis det skal bruges. 

INGEN anal eller fisting
Maks. 65 å

Der serveres øl og vand. 
Samt er der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️

Så tilmeld jer dette gangbang, så i får en lækker og fræk oplevelse. Og jeg kan få masser af sperm. 

Tilmelding på følgende mail:

Gangbangmilf83gmail.com

 
Husk at undersøge om i kan deltage den dag, inden i tilmelder jer. 

.

#gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck

C9A38304-92DA-4302-8595-62112D8DFAA3.jpeg

87585836-757C-452A-AE1E-1707DB1AE31E.jpeg

DBCD2EA2-A982-4BC9-AF26-45F524CF4A9E.jpeg

75A4904D-73E6-4F6D-A9EF-060A08BB5E2C.jpeg

 

Redigeret af Smiley1987

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvornår er det seneste man kan melde sig til, til det seneste gangbang?

for ved ikke helt endnu om jeg kan nå det mht arbejde så vil ikke melde mig til før jeg bed noget 100% og det er først i morgen op af dagen:twisted:

 
  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg
max_xnxx2020 skrev, den 15.4.2024 at 15:55:

Jamen, ville elske det, men nu er jeg blevet tvunget tilbage på arbejde fra onsdag af<_< jeg må holde øje om du ikke holder noget en anden dag så, i må i hvert fald have en hyggeligt gangbang, så må jeg komme en anden dag:wub:

Tak. Du er altid velkommen til at deltage en anden gang :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til alle de dejlige mænd, der valgte at besøge mig i går. Havde to helt fantastiske og frække arrangementer. :wub:

Glæder mig til at “lege” med jer igen en anden gang. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...