Hop til indhold
Guest Alman

Moden bbwquinde?

Recommended Posts

Guest Alman

Ok. tak for det. 

Kan se det med uregistrerede tlf nr. men troede det var hemmelig nummer der mentes, men der menes at man skal kunne. lave en omvendt opslag på nummer så hun ved hvem der ringer.

Betyder nok at hun sidder og slår de numre op på krak.dk, eller lignende tjennester, der sms'er hende ? Nok ikke det mest beroligende for en kunde.

 

Men øv da jeg kunne tænke mig et besøg.

 

Til prof piger.

Det er IMEI nummer og ikke nødvendigvis tlf nummer man sporerr et opkald på. Det kan private ikke.

Oplys ikker email hvis i ikke besvarer dem

 

:) Mine 10 øre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen er seriøs, forstår jeg nu godt, hun slår nummeret op... for at se, om manden er det også... for hendes egen sikkerhed.
Jeg har i hvert fald ikke haft problemer, efter jeg besøgte hende... en dejlig kvinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alman

Hvis pigen er seriøs, forstår jeg nu godt, hun slår nummeret op... for at se, om manden er det også... for hendes egen sikkerhed.

Jeg har i hvert fald ikke haft problemer, efter jeg besøgte hende... en dejlig kvinde...

 

Det kan jeg godt forstå, men ikke at det er specielt seriøst at slå nummeret op. Hvordan skulle det øge hendes sikkerhed ?

Men lidt ærgerligt når man nu ønsker kontakt. 

Jeg har en arbejdsmobil og nummeret ikke listet nogen steder. Tror det er meget almindeligt at folk har det på samme måde.

 

Men sådan er det og det må man acceptere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende, jeg har kun en telefon med taletidskort, til den slags aftaler - det havde hun ikke noget imod - men jeg kan jo have været heldig

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alman

Jeg har besøgt hende, jeg har kun en telefon med taletidskort, til den slags aftaler - det havde hun ikke noget imod - men jeg kan jo have været heldig

 

VH

Havde du sendt sms eller ringet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alman

Så ærgrer jeg da mig endnu mere over at hun ikke svarer på hverken mail eller sms. Jeg bruger som dig også taletidskort :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende et par gange og godt nok er hun en moden kvinde men hun er dælme dejlig fræk  :-P  Havde bestilt en coctail og må sige jeg fik fuld valuta for pengene. BJ til roden og kom 2 gange i 2.eren som vi vist begge nød. Et par klask i bagdelen - ku ikke la vær var også OK. Blev tilbudt bad bagefter og iøvrigt havde hun god tid - ikke noget med at checke uret. Kan godt anbefales - det er ikke sidste gang jeg besøger hende ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...