Hop til indhold

Recommended Posts

Hej kære eroguide medlemmer. 

Jeg har siden 1. dec haft besøgt af 15 GP i både i jylland og sjælland, som jeg vil skrive en kort anmeldelse om. 

1. Jackie Brown - Mit første besøg hos en gp var jeg  hamrende nervøs, men heldigvis har jeg læst gode anmeldelser om hende på euroguide, så bestilte 30 min til 1200kr. Det var heldigvis en 10/10 oplevelse hvor hun tog sig godt af mig. 

2. Jennifer - Mit besøg hos Hende var super godt. Eneste minus var at jeg kun havde tid til en 20 min quickie med hende, men en 9/10 oplevelse. Glæder mig allerede til at møde hende igen!

3. Julie sweetkisses - Jeg havde bookeet hotel i københavn og jeg havde heldigvis 60 min med denne fantastiske Julie. Hendes priser er selvfølgelige høje, men hold kæft en kvinde! 10/10 oplevelse!

4. Selma pussy galores - Absolut en smuk kvinde! Jeg nåede kun 20 min med hende, men wow en dejlig araber mellemøstligt dame, som gør alt for at man får en god oplevelse! 9/10 oplevelse

5. Liily 135cm - En dag hvor jeg virkelig var liderlig. Lilly tog godt imod mig og var en dejlig lille kvinde.Jeg er selv en lille mand og synes måske hun var en tand for lille, men sød kvinde.  7/10 oplevelse. 

6. Isabella sexy club søborg. Uden tvivl en smuk dansk kvinde, som gjorde alt for at jeg fik en fantastisk oplevelse. 10/10 oplevelse. 

7. Nin Half thai/haft spanish jylland - En super fin kvinde, som absolut ved hvad hun gør. 8/10 oplevelse 

8. Mia MARIA -  Dansk milf fra nordjylland. EN sød kvinde, men må ærligt sige at jeg ikke tændte voldsomt på hende. Dejlig megafransk selvom der ikke var den vilde vibe mellem os. 4/10 oplevelse. 

9. Emma aalborg - Dejlig undervurderet kvinde. En dejlig quickie med en supersød kvinde som var med på det værste.  Eneste minus at det var en alfons i lejligheden, mens jeg kneppede hende. 8/10 oplevelse. 

10. Alessia italia - Super sød kvinde fra italien som jeg mødte i støvring. 7/10 oplevelse. 

11. Kiara spanish - Uden tvivl den bedste numse jeg nogensinde har mødt. Hold kæft en dejlig oplevelse som kun varede 15 min uden extras. Helt sikkert en gentagelsefare her. 9/10 oplevelse.

12. Lina Dansk - virkelig sød og venlig dansk kvinde som var meget påpasselig. 7/10 oplevelse. 

13. Alis petit - overraskende sød, men var måske ikke den jeg tændte på, men så sød at du vil komme igen. 6/10 

14- Viky aalborg -ældre kroatisk kvinde, som var super sød og billig ifh priserne idag. 8/10

15 Tisha hafl thai /half arab - uden tvivl den bedste oplevelse jeg har haft indtil videre. Vanvittig smuk og fræk! 10/10 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 7 minutter siden:

Links til de forskellige, havde været at foretrække. 

Er helt enig, ved godt hvem 10 af pigerne er. Resten kender jeg ikke.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rrrr skrev, for 9 timer siden:

2. Jennifer - Mit besøg hos Hende var super godt. Eneste minus var at jeg kun havde tid til en 20 min quickie med hende, men en 9/10 oplevelse. Glæder mig allerede til at møde hende igen!

Hvis det er mig så takker jeg:P<3.. Ser frem til et genvisit;)..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige den her liste med de 15 besøg forstår jeg sgu godt at man ikke laver links det tager forbandet meget tid at bruge link ikonet og copy paste flere links ind i teksten jeg har i anmeldelser med 3-4 links oplevet at det tog pisse lang tid at få gjort hvert link klikbart og at jeg imellemtiden blev logget af forum og måtte logge mig tilbage ind igen. 

 

Det er et fuldstændigt urimeligt krav i en liste med mere end fem GP besøg

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
rrrr skrev, for 9 timer siden:

3. Julie sweetkisses - Jeg havde bookeet hotel i københavn og jeg havde heldigvis 60 min med denne fantastiske Julie. Hendes priser er selvfølgelige høje, men hold kæft en kvinde! 10/10 oplevelse!

60 minutter er slet ikke nok de flyver afsted med den skønne Julie ^_^ ;) Men sikke en oplevelse man altid får med hende :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Lige den her liste med de 15 besøg forstår jeg sgu godt at man ikke laver links det tager forbandet meget tid at bruge link ikonet og copy paste flere links ind i teksten jeg har i anmeldelser med 3-4 links oplevet at det tog pisse lang tid at få gjort hvert link klikbart og at jeg imellemtiden blev logget af forum og måtte logge mig tilbage ind igen. 

 

Det er et fuldstændigt urimeligt krav i en liste med mere end fem GP besøg

 

nielst skrev, for 56 minutter siden:

Tak @rrrr ! Tag dig ikke af sure kommentarer om manglende links, vi er mange der værdsætter at du anmelder, og så 15 på en gang. Sejt!

Man kunne jo bidrage med nogle links i stedet for brok. Er det her fx #15? 

https://annoncelight.dk/showad/388163

mvh Nt

Der er ingen brok eller krav. Men forespørgsler på link. 
Der er kæmpe forskel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Links giver jo desværre ikke så meget mening over tid fordi mange af pigerne hopper ind og ud af deres annoncer, forlader landet kommer tilbage etc. så et link der virker i dag virker ganske givet ikke om nogle uger, derfor hvis man virkelig vil gøre sådan noget dokumentere det selv, tage et snapshot af annoncen med billeder eller hvad man nu finder på og gøre det søgbart ellers giver det ikke meget mening men det er da godt at se pigerne har nogle kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg
rrrr skrev, for 12 timer siden:

3. Julie sweetkisses - Jeg havde bookeet hotel i københavn og jeg havde heldigvis 60 min med denne fantastiske Julie. Hendes priser er selvfølgelige høje, men hold kæft en kvinde! 10/10 oplevelse!

Det er hende jeg har haft den afgjort bedste sex med af alle, penge på bordet eller ej.

https://annoncelight.dk/showad/375793

Del dette indlæg


Link til indlæg

WoW fuck! Alle de pige på en dag. Er du supermand. Jeg har vis Max knalle 3-5 forskel pige på en dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 20 minutter siden:

WoW fuck! Alle de pige på en dag. Er du supermand. Jeg har vis Max knalle 3-5 forskel pige på en dag

Haha nej men fra den 1.dec og indtil nu, så lidt over 4 måneder

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 14 timer siden:

Der er ingen brok eller krav. Men forespørgsler på link. 
Der er kæmpe forskel. 

Fair nok jeg forstår stadig godt at TS ikke har gidet at bakse med 15 styk annoncelinks i tråden så længe siden fungerer sådan at man kan blive logget ud mens man er igang med at gøre linksne søgbare en efter en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 42 minutter siden:

så længe siden fungerer sådan at man kan blive logget ud mens man er igang med at gøre linksne søgbare en efter en.

Jeg er logget ind på eroguide én gang da jeg oprettede min profil, og er aldrig blevet logget ud siden. Har aldrig åbnet eroguide og haft brug for at logge ind igen. Hvis du bliver logget ud, så er det din pc eller mobil der er noget galt med, ikke eroguide.

Redigeret af Guffel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er logget ind på eroguide én gang da jeg oprettede min profil, og er aldrig blevet logget ud siden. Har aldrig åbnet eroguide og haft brug for at logge ind igen. Hvis du bliver logget ud, så er det din pc eller mobil der er noget galt med, ikke eroguide.

Det ændrer ikke ved at det er pisse besværligt at gøre 15 links klikbare hvorefter nogen af linksne alligevel dør fordi annoncer lukkes ned eller skiftes ud ;) :P

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 14 timer siden:

Det er hende jeg har haft den afgjort bedste sex med af alle, penge på bordet eller ej.

https://annoncelight.dk/showad/375793

Hørt hun sidder solidt indtil videre plantet på tronen som den GP der har givet mig min bedste GFE oplevelse og bedste trekants oplevelse (Med JenniferR) indtil videre. :wub: <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 2 timer siden:

Jeg er logget ind på eroguide én gang da jeg oprettede min profil, og er aldrig blevet logget ud siden. Har aldrig åbnet eroguide og haft brug for at logge ind igen. Hvis du bliver logget ud, så er det din pc eller mobil der er noget galt med, ikke eroguide.

Ej ikke rigtigt - man bliver automatisk smidt af efter en hvis tid, hvis man ikke klikker rundt når man er logget ind. Dette sker også hvis man svarer på en privat besked eller et indlæg. 
Jeg skal ikke kunne sige om det er et enkeltstående tilfælde, eller om du bare er heldig fordi du ikke bliver lukket af.. men der har før været tråde hvor andre oplever det som super irriterende. Så det er desværre et generelt problem for mange - men en sikkerhedsfunktion, som egentlig er ganske fin at have. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 3 timer siden:

Jeg er logget ind på eroguide én gang da jeg oprettede min profil, og er aldrig blevet logget ud siden

Det er formentligt fordi at du har sat et flueben i den lille firkant der hedder "Husk mig", i log in funktionen.

Så er man logget in permanent, indtil man fjerner fluebenet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...