Hop til indhold

Recommended Posts

https://sugardaters.com/us/profile/KVzkp7p8zq nogle som har erfaring med denne veldrejede dame, hun virker enkelt at lave aftaler med. Det er næsten for let ??
 

https://sugardaters.com/us/profile/gAZrBK1ezG lidt det samme her. Kommer selv ud og er let at få aftaler med. Jeg kan ingen omtaler se af nogen af dem her ??

Redigeret af sødetablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

sarah opgiver et nr som er søgt 679 gange og to advarsler for svindet, og på mobl pay er det en yousef ??
Mulattina er sød , og prislejet er ok , ca 2000 plus e v t tilkøb af anal , 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sødetablet skrev, den 12.4.2024 at 23:17:

https://sugardaters.com/us/profile/KVzkp7p8zq nogle som har erfaring med denne veldrejede dame, hun virker enkelt at lave aftaler med. Det er næsten for let ??
 

 

Mulattalatina har tidligere heddet Latinadoll - Men som Stablet siger, så er hun sød og jeg vil tilføje pivfræk. Men hendes bryster har vist fået lidt hjælp ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 5 timer siden:

Mulattalatina har tidligere heddet Latinadoll - Men som Stablet siger, så er hun sød og jeg vil tilføje pivfræk. Men hendes bryster har vist fået lidt hjælp ;)

har du mødt hende siden du kan sige hun er pivfræk, ? det lyder ikke sådan når du siger hendes bryster vist ?? har fået hjælp. Det er man ikke i tvivl om hvis man har rørt dem 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sødetablet skrev, for 2 timer siden:

har du mødt hende siden du kan sige hun er pivfræk, ? det lyder ikke sådan når du siger hendes bryster vist ?? har fået hjælp. Det er man ikke i tvivl om hvis man har rørt dem 

 

Ja, jeg har mødt hende. Grunden til at jeg siger at vist, er at jeg sgu ikke er Expert på det område, men gætter på at de har fået hjælp, de føltes meget hårde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 16.4.2024 at 01:11:

Ja, jeg har mødt hende. Grunden til at jeg siger at vist, er at jeg sgu ikke er Expert på det område, men gætter på at de har fået hjælp, de føltes meget hårde!

tak, hun tilbyder at mødes hos hende selv, er det privat eller KLinik , bliver lidt nervøs når man kan få uden ?? vil helst ikke dele for meget med andre )

Del dette indlæg


Link til indlæg
godkendtsd skrev, for 11 timer siden:

tak, hun tilbyder at mødes hos hende selv, er det privat eller KLinik , bliver lidt nervøs når man kan få uden ?? vil helst ikke dele for meget med andre )

Det er privat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...