Hop til indhold
zombie

Isabella, lækker og sød dansk kvinde

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/382446

Jeg blev fanget af Isabellas annonce både pga hendes billeder og hendes menu. Vanillesex med en smuk storbarmet blondine er lige mig. Hun er mig bekendt et ubeskrevet blad herinde, men min mandlige intuition sagde mig, at hun lever op til sin annonce. Jeg havde problemer med at finde adressen, som jeg først fik, da jeg ankom til stationen. Men med venlig hjælp fik hun lokket mig ind i løvindens hule (jeg er FCKer og hendes adresse har Brøndby postnummer :razz:).

Jeg blev guidet op i en lejlighed ubesværet og diskret. Isabella tog imod i en dragt svarende til billede 8 (der er lidt redigeret, men hun er meget slank og trimmet)….Bare wauw!! En høj slank skandinavisk kvinde, når de er mest sexede. Hendes bryster er med silicone, store og berøringsvenlige. Hendes angivne alder på 38 skal nok passe nogenlunde, men hendes krop er som en 25-årigs. Kilometerlange ben som ender i en dejlig fast bagdel. 

Hvad der var lige så vigtigt, så følte jeg mig velkommen med det samme. Isabella er en vestegnstøs i ordets bedste betydning og er gavmild med bløde tungekys og kæleri. Jeg havde indviet hende i mine potensproblemer, som desværre er store. Endnu engang var bandittens lillehjerne koblet fra storhjernen og trods ihærdige og dejlige superfranske øvelser var der ikke noget at gøre, men jeg var forberedt på det og nød bare at blive forkælet af hende. Hendes mis er også dejlig at slikke.

Isabella tilbød at give mig 500 kr tilbage og afslutte seancen. Utrolig god stil, men jeg trængte så meget til at mærke en kvindekrop, at jeg valgte den fulde time.

Isabella er en no nonsens-kvinde, der er professionel på den gode måde. Upåklagelig hygiejne og helt afklaret med hendes hygge-bijob. Hendes priser er yderst rimelige. Så jeg kan kun anbefale at besøge hende. Hun gav mig et lille tip, som jeg nok vil gøre brug af næste gang jeg besøger hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er bestemt et lækkert bekendtskab. Tattooed og pircinger de rigtige steder. Flotte bryster der er hjulpet lidt på vej. Lækkert pirende blowjob. Hun nyder også at modtage fransk. Hendes alder vil jeg skyde til 40-45 år. Krop som en 25 årig har hun ikke, men pæn og velholdt alderssvarende krop, lidt til den buttede side uden at være tyk. Hun tilbyder ikke anal eller megafransk. Prislejet er bestemt rimeligt. 

Jeg modtager gerne besøg af søde Isabella igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...